۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۱۸۹۷۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جلوی همایش‌های تشریفاتی در خراسان جنوبی گرفته شود

جلوی همایش‌های تشریفاتی در خراسان جنوبی گرفته شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه برخی از همایش‌هایی که در استان برگزار می‌شود تشریفاتی بوده و باید دستگاه‌های اجرایی جلوی بسیاری از اسراف‌ها را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار دکتر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پرسنل، کارکنان و نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر دوستان و دلسوزان مردم هستند.

وی با بیان اینکه این دوستان هلال احمر در زمان بحران و گرفتاری‌ها به کمک مردم می‌شتابند و این ارزشمند است، گفت: کار در جمعیت هلال احمر یک ایده و شغل مقدسی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: استان پهناور خراسان جنوبی دچار عقب ماندگی‌هایی است که باید این عقب ماندگی‌ها جبران و بخشی از مشکلات آن برطرف شود و زیرساخت‌های لازم در اختیار مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی یکی از معضلات استان بوده که امیدواریم مسؤولان مسائل راه‌ها را در اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از همایش‌هایی که در استان برگزار می‌شود تشریفاتی بوده و باید دستگاه‌های اجرایی جلوی بسیاری از اسراف‌ها و فسادها را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم کشور و استان با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند اما با این حال نیز در کمک‌های خیرخواهانه همواره پیش قدم هستند و حرف اول را می زنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات