۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۶۲۰۶۶۴
حجت الاسلام غفاری:

مشکلات سبب عقب نشینی حوزه در عمل به تکلیف خود نمی شود

مشکلات سبب عقب نشینی حوزه در عمل به تکلیف خود نمی شود
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: مشکلات و محدودیت‌ها موجب عقب نشینی حوزه‌های علمیه از عمل به وظیفه خود که همان تبلیغ و تبیین دین و ارزش‌های انقلاب است نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران امروز در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان با اشاره به این که نیمی از جمعیت جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: به همین دلیل حضور متخصصان دینی در این حوزه ضروری است.
 
وی با بیان این که خوشبختانه با عنایت ویژه مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و علما حوزه‌های علمیه خواهران از رشد مناسبی نسبت به سال‌های اخیر برخوردار شده است، افزود: هر سال میزان استقبال علاقه‌مندان برای ورود به مدارس علمیه بیشتر می‌شود.
 
حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که خواهران علاقه‌مند از سطح یک تا چهار می‌تواند در حوزه علمیه خواهران مازندران به تحصیل علوم دینی بپردازند، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته شاخص‌های علمی در سطح مدارس علمیه خواهران استان هر سال رو به رشد است.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از ورود ۵۰۰ متقاضی جدید امسال به مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و تصریح کرد: علیرغم مشکلات و محدودیت‌های موجود از همه ظرفیت‌های برای عمل به وظیفه بهره خواهیم گرفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، تقویت و رونق فعالیت‌های حوزوی در سطح جامعه را امری ضروری دانست و بیان داشت: با توجه به تلاش گسترده دشمنان برای ضربه زدن به دین و ارزش‌های الهی تقویت حوزه‌های علمیه یکی از بهترین راه‌های حفظ و گسترش دین و معارف اسلامی در جامعه است.
 
حجت الاسلام غفاری با بیان این که تحصیل در حوزه‌های علمیه و فراگیری علوم دینی از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت رونق فعالیت‌های حوزوی در سطح کشور استفاده شود.
 
وی با اشاره به سرمایه گذاری گسترده دشمن برای ضربه زدن به دین و تضعیف ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه، بیان داشت: یکی از بهترین راه‌های برخورد با توطئه دشمنان علیه دین و انقلاب، تقویت مراکز حوزوی به عنوان پرچم داران تقویت و نشر دین در جامعه است.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران با تأکید براین که حوزه‌های علمیه با ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان، به تکلیف و رسالت واقعی خود عمل خواهند کرد، افزود: مشکلات و محدودیت‌ها موجب عقب نشینی حوزه‌های علمیه از عمل به وظیفه خود که همان تبلیغ و تبیین دین و ارزش‌های انقلاب است نخواهد شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات