۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۲۱۲۵۵
فرمانده سپاه خراسان شمالی:

واهمه امروز دشمن از اقدام نظامی علیه ایران ثمره دفاع مقدس است

واهمه امروز دشمن از اقدام نظامی علیه ایران ثمره دفاع مقدس است
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: ترس و واهمه امروز دشمن از اقدام نظامی علیه ایران اسلامی ثمره هشت سال دفاع مقدس و فداکاری رزمندگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سرهنگ ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به تحمیلی بودن جنگ ایران و عراق، اظهار کرد: در سی و یکم شهریور سال 59 رژیم بعث به سرکردگی صدام تهاجم نظامی به ایران اسلامی را آغاز و خوی متوحش خود را به همه نشان داد.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس خوی وحشی‌گری و متجاوز بودن دشمن بعثی و نظام استکبار که حامی آن بود در مقابل ملت و نظام و انقلاب اسلامی ایران بر همه اثبات شد.

سرهنگ چمن اضافه کرد: دشمن بعثی به پشتیبانی نظام سلطه جنگ نابرابری را به ملت ایران تحمیل کردند، ملتی که تازه انقلاب کرده بود و برای آینده خود برنامه‌ها داشت.

وی ادامه داد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و بدون برخورداری از حمایت جهان سلطه در مقابل تمام جبهه کفر ایستاده و با مقاومت و ایستادگی و ازخودگذشتگی به ندای رهبر و ولی‌فقیه خود لبیک گفتند.

سرهنگ چمن خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با بصیرت و هوشیاری و اطاعت محض از رهبری، عمل انقلابی کرده و به تکلیف شرعی خود عمل کردند و به این طریق مانع از تحقق اهداف دشمنان شدند.

وی با بیان اینکه آزادی و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی این رزمندگان است، افزود: درواقع دفاع مقدس نگاه دشمنان و نظام سلطه به ایران اسلامی را تغییر داد.

سرهنگ چمن با اشاره به اینکه امروز مردم و جوانان و نیروهای مسلح ما تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارند، خاطرنشان کرد: به دلیل این تجربه گران‌قدر و اطاعت محض رزمندگان از ولایت‌فقیه، امروز دشمنان به خود اجازه نمی‌دهند اقدام نظامی علیه ایران اسلامی انجام دهند.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس توکل به خداوند متعال و اطاعت محض از ولی‌فقیه زمان بود، افزود: ترس و واهمه امروز دشمن از اقدام نظامی علیه ایران اسلامی ثمره هشت سال دفاع مقدس و فداکاری رزمندگان است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات