۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۲۲۴۷۹
رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران:

انتظار رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه تهران خاص است

انتظار رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه تهران خاص است
آیت الله رشاد با بیان اینکه انتظار رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه تهران خاص است، گفت: تکلیف حوزه علمیه استان تهران بسیار سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران، امروز در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمدیان از مدرسه علمیه امام رضا(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از اقدامات خوب حجت الاسلام والمسلمین محمدیان به عنوان مسؤول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری سرکشی به مدارس علمیه است تا از نزدیک جویای احوال حوزه های علمیه قرار بگیرند و از جمله مدارسی که در سال تحصیلی جدید انتخاب کردند مدرسه علمیه امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به مواضع انقلابی و اقدامات ولایی حجت الاسلام والمسلمین محمدیان ادامه داد: وی در بسیاری از عرصه ها در خط مقدم قرار داشت برای مثال خدمات ارزشمند وی در دوره مسؤولیت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با توجه به مشکلات و کارشکنی ها موجود امری انکار ناپذیر است، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان در این دوره تحولات خوبی در محیط دانشگاه ها ایجاد کرد.

آیت الله رشاد بیان داشت: همین که امروز حجت الاسلام والمسلمین محمدیان به عنوان مسؤول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری منصوب شدند برای حوزویان بسیار دلگرم کننده است؛ همه می دانیم کارها در معاونت دفتر رهبری بسیار سنگین و متراکم است به حدی که با یک ساعت کار می توان گره از مشکلات ملی باز کرد اما اینکه مسؤولی سرکشی از مدارس را در برنامه کاری خود قرار دهد تا از نزدیک جویای مشکلات مدارس باشد و نظرات بدنه حوزه را دریافت کند این اتفاق بسیار خوب و ارزشمند در عین حال بسیار دشوار است.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران با اشاره به اینکه حوزه علمیه تهران از جایگاه خاصی برخوردار است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از حوزه های علمیه تهران انتظارات خاصی دارند و بارها این مهم را اعلان فرمودند.

وی دیدار طلاب و حوزویان استان تهران با رهبر معظم انقلاب را یک اتفاق مبارک و امری بی سابقه در سطح کشور بیان کرد و گفت: چند روز بعد از دیدار مرحله اول، رهبر معظم انقلاب دیدار دوم را خواستار شدند و با سوالی که در دیدار دوم بنده از معظم له داشتم ایشان بسیار ابراز رضایت داشتند.

آیت الله رشاد ادامه داد: توجه ایشان به حوزه علمیه استان تهران بیانگر آن است که حوزه علمیه تهران تکلیف بسیار سنگینی بر عهده دارد و این بازدیدها که حجت الاسلام والمسلمین محمدیان از حوزه علمیه استان تهران آغاز کرده مبین همین مهم است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات