۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۲۲۶۸۲
حجت الاسلام صادقی:

استیصال امروز آمریکایی ها محصول راهبرد مقاومت ملت ایران است

استیصال امروز آمریکایی ها محصول راهبرد مقاومت ملت ایران است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، درماندگی و استیصال امروز آمریکایی ها را محصول راهبرد ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار مهم روز گذشته فرماندهان عالی سپاه با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید ایشان بر شکست فشار حداکثری دشمن، گفت: همان طور که رهبری نیز در این دیدار تأکید کردند طرح دشمن برای به زانو در آوردن ایران اسلامی شکست خورد و تنها رسوایی دیگری برای آمریکایی‌ها و هم پیمانانش مانده است.
 
وی با بیان این که ایران اسلامی چهار دهه است در برابر انواع فشار‌های اقتصادی دشمن مقتدرانه ایستاده است، افزود: توطئه اخیر اقتصادی دولت آمریکا علیرغم همه شعار‌ها و تبلیغات دروغین آن‌ها در فضای رسانه ای، شکست سنگینی خورده است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز آمریکایی‌ها برای ملاقات با مسؤولان کشورمان به التماس افتاده اند، خاطرنشان کرد: واسطه گری کشور‌های مختلف برای برقراری ملاقات مقامات آمریکایی با مسؤولان کشورمان نشان دهنده اوج استیصال دولتمردان آمریکایی است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که درماندگی و استیصال امروز دولتمردان آمریکایی نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در این چند سال است، بیان داشت: مسؤولان کشورمان باید بدانند تنها راه شکست دشمن ایستادگی و مقاومت است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز آمریکایی‌ها به خوبی دریافته اند که با زور و فشار نمی‌توان با ایران سخن بگویند، خاطرنشان کرد: گفتگو با ملت بزرگ ایران باید بر مبنای منطق، احترام متقابل و به رسمیت شناختن حقوق مسلم این ملت باشد.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که تحریم و فشار نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از مسیر اصلی انقلاب خارج کند، تصریح کرد: امروز محصول کارزار حداکثری فشار علیه ملت بزرگ ایران، تنها شکست و رسوایی برای دولتمردان آمریکایی است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیروزی نهایی از آن ملت بزرگ ایران خواهد بود، بیان داشت: فشار‌ها و تحریم‌های چهل ساله آمریکایی‌ها علیه این ملت، تنها موجب پیشرفت و خودکفایی کشورمان در عرصه‌های مختلف شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا پس از سرمایه گذاری گسترده در منطقه امروز باید با رسوایی خاورمیانه را ترک کند، خاطرنشان کرد: حضور آمریکایی‌ها در منطقه مهم‌ترین عامل بی ثباتی و تنش است و خاورمیانه تنها با خروج آمریکایی‌ها به آرامش و امنیت خواهد رسید./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات