۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۶۲۶۱۳۹
با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان؛

ششمین اجتماع یاوران حضرت خدیجه برگزار می‌شود + فیلم

ششمین اجتماع یاوران حضرت خدیجه برگزار می‌شود + فیلم
ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام المومنین خدیجه کبری در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس شهرک پردیسان قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ظهیر ثباتی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در دفتر خبرگزاری فارس در قم برگزار شد از برگزاری ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام المومنین خدیجه کبری(س) با عنوان برترین انتخاب خبر داد و گفت: این مراسم روز جمعه 17 آبان از ساعت 18/30 در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس واقع در خیابان 22 بهمن شهرک پردیسان قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ششمین اجتماع یاوران حضرت خدیجه(س) با قرائت قاری بین المللی حامد شاکرنژاد، با اجرای سید علی ضیاء، همراه با شعرخوانی صابر خراسانی، با نوای گرم حسن شالبافان و با حضور کارشناسان برتر حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی و حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد خواهد بود.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) افزود: اکبر عبدی از هنرمندان کشور، پارسا خائف پدیده نوجوان مسابقه عصر جدید و شهاب نیازمند طنزپرداز و کمدین در ششمین اجتماع یاوران حضرت خدیجه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با بیان اینکه مردم فهیم قم شایستگی برگزاری جشن های بزرگ در ایام شادی اهل بیت را دارا هستند، اظهار کرد: پیش بینی می شود بیش از 10 هزار نفر در ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه(س) شرکت کنند.

وی با بیان اینکه باید در ایام شادی اهل بیت(ع) بهترین فرصت برای شادی و نشاط مردم مهیا شود، عنوان کرد: لزوم برگزاری جشن های شاد، سالم و منبطبق با موازین شرعی در فضای شهر مقدس قم احساس می شود.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با اشاره به اینکه نباید مردم شهر قم برای حضور در برنامه های شاد مجبور به خروج از کشور باشند، ابراز کرد: از همه مردم خصوصا خبرنگاران انتظار داریم نقاط ضعف جشن های بزرگ این چنینی را به سمع خادمین حود برسانند.

وی گفت: از ابتدای فعالیت موسسه حضرت خدیجه حدود 70 هزار زائر اولی به حرم حضرت معصومه(س) در قم و حدود 30 هزار زائر اولی به حرم امام رضا(ع) در مشهد و 6 هزار و 500 زائر اولی به عتبات عالیات در کشور عراق اعزام شده اند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با اشاره به برپایی موکب در نجف اشرف و در مرز کشور در ایام اربعین توسط موسسه حضرت خدیجه، اظهار داشت: موسسه حضرت خدیجه(س) در ایام اربعین حدود 2 هزار زائر اولی را به عتبات عالیات اعزام کرد.

وی با بیان اینکه موسسه حضرت خدیجه(س) به دنبال این است که شعار همه می توانند خیر باشند را نهادینه کند، عنوان کرد: به لطف خداوند متعال و اهل بیت(ع) و با تلاش مردم این شعار عملی شده است و حتی در این موسسه خیرینی از مددجویان کمیه امداد عضو هستند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم افزود: این افتخار شامل حال ما شده است که حمایت مردمی تنها عامل پیشبرنده موسسه حضرت خدیجه(س) بوده است.

وی گفت: اگر دستگاه های اجرایی هم دل باشند اتفاقات بزرگی برای استان قم می توان رقم زد./1350/پ202/ب1

تعداد بازدید : 2

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات