۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۲۸۶۴۴
معاون حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

حرکت‌ خزنده دشمن برای کمرنگ کردن تفکر اصیل و انقلابی بسیج در جامعه

حرکت‌ خزنده دشمن برای کمرنگ کردن تفکر اصیل و انقلابی بسیج در جامعه
معاون حوزه علمیه مازندران گفت: بسیج به عنوان یکی از رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی امروز در حال تبدیل شدن به یک تفکر جهانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام جواد تقی زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه نکا برگزار شد، تشکیل بسیج بیست میلیونی را یکی از اقدامات ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: با تشکیل این نیروی انقلابی که از متن و بطن مردم است، انقلاب و نظام اسلامی بیمه شد.
 
وی با بیان این که امروز پس از چهار دهه از عمر این نیروی انقلابی، بسیج به عنوان یک تفکر از مرز‌های جغرافیایی فراتر رفته است، افزود: آنچه موجب نابودی گروه‌های تکفیری تروریستی در منطقه شد، بسیج مردمی در عراق و سوریه بود.
 
حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که امروز در سایه بسیج مردمی که الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، منطقه بار دیگر در حال رسیدن به یک آرامش است، خاطرنشان کرد: اگر تلاش، مجاهدت و جانفشانی‌های جبهه مقاومت نبود، امروز تروریسم تفکیری خاورمیانه را بلعیده بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در سایه بسیج مردمی در منطقه، سرمایه گذاری چند تریلیون دلاری آمریکایی‌ها با شکست مواجه شد، بیان داشت: کارکرد و اثرگذاری تفکر بسیج موجب شکست سنگین آمریکایی‌ها در منطقه شده است.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حفظ و تقویت این تفکر اصیل و انقلابی یک وظیفه و رسالت مهمی است که بر عهده مسؤولان و متولیان کشور است، خاطرنشان کرد: برخی با حرکت‌های خزنده خود تلاش می‌کنند این تفکر اصیل و انقلابی را در کشور کمرنگ و بی اثر کنند.
 
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که در سایه انقلاب اسلامی بسیاری از ارزش‌های دینی، انسانی و اخلاقی احیاء شد، بیان داشت: بسیج به عنوان یکی از رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی امروز در حال تبدیل شدن به یک تفکر جهانی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی پیشرفت‌های خود در عرصه‌های مختلف را مرهون و مدیون تفکر بسیج است، تصریح کرد: با این تفکر اصیل، هیچ بن بستی برای کشور متصور نیست.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بسیج، نشاط، پویایی، پیشرفت و توسعه را برای کشور به ارمغان آورده است، افزود: باید برای تداوم این پیشرفت، فرهنگ و تفکر بسیج در لایه‌های مختلف جامعه ما نهادینه و گسترش پیدا کند.
 
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که بسیج در بزنگاه‌های حساس، پشتیبان و حافظ انقلاب و آرمان‌های نظام بوده است، تصریح کرد: در حوادث طبیعی، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، بسیج همراه با مردم از انقلاب و نظام اسلامی حراست کرده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات