۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۲۸۶۴۵
حجت الاسلام خوبانی:

کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند مدیرانی با تفکر بسیجی است

کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند مدیرانی با تفکر بسیجی است
حجت الاسلام خوبانی گفت: کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند مدیرانی با تفکر بسیجی و انقلابی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در این مدرسه برگزار شد، بسیج را مجموعه‌ای برخواسته از متن مردم معرفی کرد و گفت: مردمی بودن یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج در طول چهار دهه اخیر بوده است.
 
وی با بیان این که بسیج متعلق به طیف و یا جریان خاصی نیست بلکه همواره در خدمت آحاد ملت ایران بوده است، افزود: از ویژگی‌های مهم بسیج این است که امروز از هر قشر و گروهی در این مجموعه مردمی عضویت دارند.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که در طول سال‌های اخیر کارکرد بسیج از یک نیروی نظامی تغییر پیدا کرده است، گفت: امروز بسیج در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، عمران، آبادی و سازندگی و اقتصادی خدمات و کارکرد‌های ارزشمندی دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه تفکر بسیج در مدیران جامعه ما کمرنگ است، بیان داشت: مسؤولان کشور برای برون رفت از مشکلات و تنگنا‌های موجود باید رویکرد و تفکر بسیج را در خود تقویت کنند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، تفکر بسیج را راهگشا در بسیاری از امور دانست و خاطرنشان کرد: با تکیه بر این تفکر می‌توانیم از بسیاری مشکلات و بحران‌ها به سلامت عبور کنیم.
 
حجت الاسلام خوبانی، یکی از دلایل مهم وجود برخی مشکلات در کشور را بی توجهی مسؤولان به کارکرد‌های بسیج عنوان کرد و بیان داشت: مدیران و مسؤولان کشور باید به جای دل بستن به وعده‌های توخالی غرب، با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی از مشکلات عبور کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز با همین تفکر و اعتقادات در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و به پیروزی رسیدند، افزود: بر اساس معادلات نظامی هیچ تناسبی میان امکانات کشورمان و رژیم بعث عراق با آن حمایت‌های گسترده خارجی وجود نداشت، اما همین تفکر و رویکرد بسیجی ملت ایران موجب پیروزی کشورمان در برابر دشمن شد.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که امروز نیز با توجه به فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی که کشورمان با آن مواجه است بهترین راهکار تقویت تفکر بسیج در جامعه است، خاطرنشان کرد: با تکیه بر این تفکر می‌توانیم فشار‌های ناشی از تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران را به حداقل ممکن برسانیم.
 
حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که کشور امروز به مدیرانی بسیجی و انقلابی نیاز دارد، افزود: کلید حل مشکلات کشور حضور مدیران انقلابی است تا بتوانند با تفکر متعالی بسیج، کشور را از مشکلات به سلامت عبور دهند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات