۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۲۸۶۸۸

اجرای بیش از ۱۵۰۰ پروژه عمرانی سپاه در کرمان

اجرای بیش از ۱۵۰۰ پروژه عمرانی سپاه در کرمان
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای هزار و ۵۶۰ پروژه عمرانی سپاه در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ حجت‌الله پاداش با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در حوزه بسیج سازندگی دنبال می‌شود حضور گروه‌های جهادی در جهت خدمترسانی به مردم در مناطق محروم است اظهار داشت: در این راستا امروز به عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت‌رسانی» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم گفت: رهبر معظم انقلاب حضور یک جوان مومن، متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی و در بین مردم و جوانان را مظهر مجسم آیه قرآن دانستند که مردم را به دین، قرآن و معنویت سوق می‌دهد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه گروه‌های جهادی با حضور در مناطق محروم و با کار عملی خود می‌توانند مردم را هم پای کار بیاورند عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت مردم است که می‌توان مشکلات را در نقاط محروم رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در این راستا گفت: بیش از 570 گروه جهادی در استان ساماندهی شده که فعالیت‌های جهادی در نقاط محروم استان را به عهده داشته و در بخش‌هایی کمک دولت هستند.

پاداش با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سال گذشته اجرای 40 هزار پروژه کوچک عام‌المنفعه و زودبازده عمرانی و محرومیت‌زدایی با استفاده از ظرفیت گروه‌ها جهادی، دستگاه‌های اجرایی، مدیران کل، بخشداران و دهیاران در کشور آغاز شده است افزود: از این تعداد اجرای بیش از هزار و 200 پروژه عمرانی کوچک و زودبازده سهم استان کرمان است.

وی با عنوان اینکه با همت گروه‌های جهادی و با ظرفیتی که در استان ایجاد کردیم در حال حاضر اجرای هزار و 560 پروژه در کرمان در حال اجراست خاطرنشان کرد: حدود 40 پروژه از این تعداد به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان از بهره‌برداری 244 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان کرمان در این هفته خبر داد و افزود: ساخت 746 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان کرمان در حال انجام است و ساخت 300 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی نیز در برنامه است.

پاداش با بیان اینکه اعتبار هر واحد قریب 50 میلیون تومان است گفت: این واحدها با استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی مسکن مددجویان کمیته امداد در سراسر استان به بهره‌برداری رسیده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات