۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۵۰۸۲۴
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

پیشرفت های علمی و اقتصادی افزایش عزت و اقتدار کشور را در پی دارد

پیشرفت های علمی و اقتصادی افزایش عزت و اقتدار کشور را در پی دارد
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه پیشرفت های علمی و اقتصادی افزایش عزت و اقتدار کشور را در پی دارد، گفت: تلاش برای رشد اقتصادی کشور یک مجاهدت ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با بیان این که یکی از راه های بندگی برای خداوند متعال تلاش برای کسب روزی حلال است، گفت: کسب روزی حلال و امرار معاش یکی از راه های عبادت پروردگار است و انسان باید تلاش کند تا سربار دیگران نباشد.

وی کسب روزی حلال را عمل به احکام اسلامی و نوعی ندگی برای خداوند متعال دانست و اظهار داشت: تلاش برای امرار معاش خانواده در مبانی دینی نوعی جهاد فی سبیل الله به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی بر ضرورت توجه افراد به اقشار ضعیف جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: اگر کسی افزون بر خانواده خود سعی کند تا مشکلات سایر انسان های فقیر را حل کند بدون شک از اجر و قرب بیشتری بهره مند خواهد شد.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه امروز باید برای رشد اقتصادی جامعه تلاش داشته باشیم، ابراز کرد: جهاد اقتصادی به رشد جامعه اقتصادی کمک می کند؛ رهبر معظم انقلاب چند سالی است که با توجه به تلاش های دشمن و رصد نیازهای جامعه بر مسال اقتصادی تأکیدات بسیاری دارد.

وی تلاش برای رشد اقتصادی کشور را یک مجاهدت ارزشمند دانست و با اشاره به شعار «جهش تولید» تأکبد کرد: کشور برای حفظ عزت و اقتدار خودش و مقاومت در برابر دشمنان نیازمند این است که در عرصه های علمی و اقتصادی پشرفت داشته باشد؛ این پیشرفت ها قدرت می آورد و باعث می شود که بتوانیم در برابر دشمنان مقاومت کنیم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
هر مقدار اجتماع از آفات عوام فریبی و حبّ شهرت و جاه و مقام پاك شود، واقعیّات و حقایق، میزان سنجش كارها معلوم می شود و اشتباه كاری ها از بین می رود
0
0