۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۵۱۱۱۹
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از کم توجهی به نهاد خانواده است

بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از کم توجهی به نهاد خانواده است
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از کم توجهی به نهاد خانواده است، گفت: برای تشکیل جامعه ایمانی باید نهاد خانواده را اصلاح کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محامی در سلسله جلسات معرفتی ماه مبارک رمضان با بیان اینکه خانواده کوچکترین هسته جامعه محسوب می شود، گفت: برای تشکیل جامعه ایمانی باید نهاد خانواده را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: مبانی دینی همانطور که بر بعد اقتصادی و معیشتی خانواده تاکید دارد، بعد معنوی آن را نیز بسیار مورد توجه قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی خاطرنشان کرد: با دقت در آیات و روایات در می یابیم که برای اصلاح جامعه از لحاظ معنوی و مادی باید از نهاد خانواده آغاز به کار کرد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در زمینه کاهش آمار طلاق در جامعه ابراز کرد: مبانی دینی برای حفظ نظام جامعه، تلاش برای حفظ بنیان خانواده را بسیار مورد تأکید قرار داده است.

وی عنوان کرد: اگر خانواده حول محور معنویت شکل بگیرد بدون شک استمرار خواهد داشت و هیچگاه بنیان آن متزلزل نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه را تربیت کنیم باید نخست از خانواده شروع کنیم؛ بسیاری از آسیب های اجتماعی به خاطر آن است که به نهاد خانواده کم توجهی کرده ایم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
وفات #حضرت_خدیجه تسلیت!
0
0