۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۱۶۲۵۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری آزمون غیرحضوری طرح بیان

برگزاری آزمون غیرحضوری طرح بیان
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری آزمون طرح بیان به صورت غیر حضوری خبر داد و گفت: این آزمون از ۱۷ مرداد آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک روز خبرنگار عنوان داشت: رسالت خبرنگاران در اطلاع رسانی ها و روشنگری در جامعه رسالتی مهم و خطیر است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران هر کدام مبلغ دین و معنویت در جامعه هستند، افزود: خبرنگاران در آگاهی بخشی به جامعه در سنگر یک مبلغ فعالیت می کنند و همواره در نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها فعالیت اصحاب رسانه و رسانه ها فعالیتی مهم و اثرگذار است.

عزیزی در ادامه خاطرنشان کرد: دوره مقدماتی طرح بیان با محوریت(یاوران نماز) برگزار شده است و هم اکنون آزمون این دوره به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است.

وی افزود: طلابی که از سال 1395 تاکنون در دوره مقدماتی طرح بیان شرکت کرده اند، در آزمون غیرحضوری طرح بیان شرکت می کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری دوره آموزشی طرح ملی بیان را تبلیغ و تبیین مسائل نماز عنوان کرد و بیان داشت: سؤالات آزمون طرح بیان به صورت تستی بوده و هر طلبه یک بار می تواند در این آزمون شرکت کند.

وی یادآور شد: در برگزاری دوره های آموزشی طرح ملی بیان با محوریت یاوران نماز تلاش شده است که طلاب با شیوه های نوین تبلیغی برای ترویج و تبیین فرهنگ نماز و اقامه نماز اول وقت به ویژه بین نسل جوان آشنا شوند.

عزیزی در ادامه اظهار داشت: دوره های آموزشی طرح ملی بیان در حوزه علمیه خواهران لرستان با همکاری حوزه‌ علمیه و ستاد اقامه نماز و زیر نظر استاد حوزوی مرکز تخصصی نماز برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: طلابی که دوره های تخصصی طرح بیان را گذرانده اند، پس از موفقیت در آزمون به عنوان مبلغ یاور نماز در جامعه فعالیت تبلیغی خواهند داشت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات