۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۹۶۵۰۱
رییس ستاد دهه فجر تهران:

دشمن با انواع توطئه ها درپی جدایی ملت از مسیر انقلاب است

دشمن با انواع توطئه ها درپی جدایی ملت از مسیر انقلاب است
امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمن انواع توطئه ها را انجام داده تا مردم را بترساند و از مسیر انقلاب جدا کند اما ملت در صحنه ماندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر در روستای علی آباد ورامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل، اظهار داشت: باید راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی با جدیت ادامه یابد.

وی حضور در نظام اسلامی را یک نعمت برای ملت ایران دانست و ادامه داد: باید شاکر خداوند متعال باشیم که در عصر انقلاب اسلامی زندگی می کنیم، یکی از ویژگی های بارز شهدا، شاکر بودن نزد خداوند متعال است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به سختی ها و مشقت هایی که به نظام اسلامی تحمیل شده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران، لحظات دشواری را سپری کرده است و این نظام، محصول مجاهدت های امیرالمؤمنین علی(ع) بوده است و به همین خاطر باید قدر آن را بدانیم.

وی با تجلیل از حضور مردم همیشه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی تأکید کرد: امام راحل فرمودند که مردم این عصر از مردم زمان ائمه اطهار بهتر هستند که این سخن بسیار بزرگ و عمیق است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به این نکته که ملت ایران می خواهد مستقل باشد، یادآور شد: ملت ایران به دنبال استقلال بوده و دوست ندارد تا دیگران بر آنان حکومت کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تأکید بر دشمنی استکبار با نظام اسلامی، افزود: دشمن انواع توطئه ها را انجام داده تا مردم را بترساند و از مسیر انقلاب اسلامی جدا کند، اما ملت ایران در صحنه ماندند و از دشمنی استکبار نهراسیدند./804/پ203/ب1

ارسال نظرات