۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۹۹۳۲۴
ویژه طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری؛

نشست علمی تعمیق ایمان و باور‌های دینی از منظر آیات در شهرکرد برگزار شد

نشست علمی تعمیق ایمان و باور‌های دینی از منظر آیات در شهرکرد برگزار شد
نشست علمی تعمیق ایمان و باور‌های دینی از منظر آیات و روایات ویژه طلاب و دانش آموختگان خواهران چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست علمی تعمیق ایمان و باور‌های دینی از منظر آیات و روایات ویژه طلاب و دانش آموختگان خواهران چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در شهرکرد برگزار شد.

این نشست علمی با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات استان اصفهان به صورت مشترک در شهرکرد برگزار شد.

در این دوره یک روزه اساتید حوزه و دانشگاه به تشریح روش‌های تقویت مبانی اعتقادی از منظر آیات و روایات پرداختند و در قالب کارگاه نیاز‌های روز طلاب در این زمینه را بیان کردند.

فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه در این نشست علمی ۲۵۰ طلبه خواهر حضور دارند، گفت: برگزاری این نشست‌ها به صورت مستمر در طول سال آتی ویژه طلاب و دانش آموختگان ادامه خواهد داشت.

وی با تشکر از همکاری همه جانبه دفتر تبلیغات استان اصفهان و سازمان تبلیغات استان با این مدیریت در برگزاری برنامه‌های مشترک خاطرنشان کرد: با این روش هزینه‌ها بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و در مقابل بازدهی دوره‌ها افزایش می‌یابد.

اسکندری تقویت مبانی اعتقادی جامعه را از مهمترین ضرورت‌های امروز کشور دانست و افزود: باید طلابی تربیت کنیم که پاسخگوی شبهات دینی جامعه باشند و این نیازمند برگزاری دوره‌های علمی است.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه پرداختن به هر موضوعی باید بر اساس مبانی توحیدی و اسلامی صورت گیرد، گفت: اگر در حرکت خود مبانی اساسی توحیدی و اسلامی را مورد توجه قرار دهیم نه تنها پیشرفت و توفیق در آن کار چشمگیر خواهد بود بلکه حین حرکت می‌توان عمق و سطح آن حرکت را نیز بیشتر کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اگر امروز در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی قدم بر میداریم باید مبانی مسایل اجتماعی از نظام توحیدی و اسلامی و قرآن استخراج شود، تصریح کرد: باید این اصول مبنا قرار گیرد که متأسفانه در این زمینه کوتاهی شده است./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات