۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۰۴۳۰۰
آیت الله حیدری:

بخش خصوصی در رونق تولید مورد توجه قرار گیرد

بخش خصوصی در رونق تولید مورد توجه قرار گیرد
آیت الله حیدری با اشاره به وظیفه دولت در زمینه رونق تولید، گفت: نمی‌توان خیلی روی دولت حساب کرد؛ از این رو به بخش خصوصی و بخش انقلابی جامعه توجه شود.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: چنین نامگذاری‌هایی ناظر بر نیاز‌های جدی جامعه ما در شرایط فعلی است و از آنجا که نیاز‌های اصلی ما در شرایط کنونی پیشرفت امور اقتصادی قلمداد می‌شود، اهمیت موضوع بیش از بیش معلوم می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سوء استفاده دشمنان از نقاط ضعف اقتصادی برای فشار بیشتر بر ملت ایران جهت عدم حرکت در مسیر عزتمندانه تصریح کرد: دشمن با انواع و اقسام فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی تلاش به عدم حرکت در چنین مسیری دارد؛ از این رو برای مقابله با توطئه‌ها و تأمین نیاز‌های جدی جامعه پرداختن به اقتصاد مستقل و مقاومت بهترین نسخه شفابخش و درمانگر وضع موجود است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: تنها راه موجود برای داشتن اقتصاد مستقل و مقاوم، رونق تولید است تولیدی که در همه جنبه‌ها (کشاورزی، صنعتی، خدماتی و ...) باشد که چینن رونقی قطعا در حل مشکل بسیاری سهم عمده‌ای ایفا خواهد کرد.

آیت الله حیدری افزود: استخدام در ادارات دولتی محدود است و برای بالای ۹۰ درصد، اشتغال از راه تولید و آماده سازی بستر‌های مناسب برای تولید صورت می‌گیرد؛ از سوی دیگر تقویت اقتصاد مقاومتی، استقلال کشور و اداره جامعه از حیث اقتصادی به وسیله رونق تولید حاصل خواهد شد.

وی در رابطه با اقدامات دولتمردن برای رونق تولید گفت: دولت بر حسب وظیفه باید اقداماتی انجام دهد، اما نمی‌توان خیلی روی آن حساب کرد؛ از این رو به بخش خصوصی و بخش انقلابی جامعه توجه شود البته از ظرفیت‌ها و امکانات دولت باید استفاده کرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات