۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۰۸۱۷۵
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین:

شب قدر متعلق به امام زمان است

شب قدر متعلق به امام زمان است
سودانی با بیان اینکه شب قدر متعلق به امام زمان (عج) است، گفت: وارثان کره خاکی، صالحانی هستند که باید امام داشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین، صبح امروز در ویژه برنامه سحرخیزان، با بیان اینکه شب قدر متعلق به امام زمان (عج) است، اظهار داشت: قرآن در چنین شبی نازل و برکاتش بر انسان‌هایی نازل می‌شود که همچون زمین مستعد، باران‌های رحمت الهی را پذیرا شوند در نتیجه میوه‌ها و ثمره فراوانی به دست خواهند آورد.

قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین با اشاره به وعده‌های قرآن درباره ظهور حضرت حجت بن الحسن (ع) بیان داشت: در آیه ۱۰۵ سوره انبیاء بیان شده که زمین به دست صالحان و شایستگان اداره می‌شود و در عین حال وارثان این کره خاکی، صالحانی هستند که باید امام داشته باشند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه رهبر جامعه ایمانی تنها امام زمان است، عنوان داشت: صالحان و شایستگان، امامی می‌خواهند که رهبری مصلح باشد؛ از این رو است که در هر عصری، امامی وجود دارد.

سودانی ادامه داد: در آیه ۵۵ سوره نور تحقق وعده‌های الهی مبنی بر وراثت زمین از سوی مؤمنان ذکر شده است؛ بنابراین امام عصر (عج) رهبری و هدایت انسان‌ها را بر عهده خواهد گرفت و همگان تحت حکومت شان خواهند بود.

وی با بیان اینکه امام زمان (ع) در انتظار ظهور است، بیان داشت: جامعه باید آماده ظهور باشد و در این باره از طریق رفتار، کردار، عملکرد و موضع گیری ها، آمادگی ظهور را ایجاد خواهد کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات