۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۱۸۳۲۱
در مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون؛

آزمون پاره وقت سطح عمومی حوزه های علمیه خواهران برگزار شد

آزمون پاره وقت سطح عمومی حوزه های علمیه خواهران برگزار شد
آزمون پاره وقت سطح عمومی حوزه های علمیه خواهران همزمان با سراسر کشور در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) برگزار شد.

نرگس یاوران مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری آزمون پاره وقت سطح عمومی حوزه علمیه خواهران استان تهران در این مدرسه خبر داد و گفت: این آزمون به صورت سراسری راس ساعت 10 صبح آغاز و راس ساعت 11 به اتمام رسید.

وی در ادامه بیان داشت: درب مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) از ساعات ابتدایی براساس بخشنامه ای که مرکز مدیریت مقرر کرده بود به روی شرکت کنندگان گشوده شد.

یاوران درخصوص رابطین و مراقبین جلسه آزمون، ابراز کرد: در این خصوص یک روز قبل از برگزاری آزمون معاونت آموزش مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) با توجیه رابطین و مراقبین جلسه امتحان، مقرر شد آن بزرگواران از ساعات ابتدایی روز آزمون در مدرسه حضور به هم برسانند و الحمدالله این مهم در نهایت نظم و دقت انجام و حضور و غیاب شرکت کنندگان بسیار عالی برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) در ادامه بیان داشت: با توجه به فضای مناسب مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) شرکت کنندگان توانستند در نهایت سکوت و آرامش سوالات آزمون را پاسخ بدهند و امیدوار هستیم تمامی آن عزیزان با کسب امتیاز لازم بتوانند در رسالت طلبگی نقش آفرین باشند./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات