۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۲۷۱۷۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

غفلت‌های گذشته باید در چله دوم انقلاب به بصیرت تبدیل شوند

غفلت‌های گذشته باید در چله دوم انقلاب به بصیرت تبدیل شوند
امام جمعه بجنورد گفت: باید غفلت‌هایی که داشتیم را تبدیل به بصیرت کرده و غفلت‌ها را از بین ببریم زیرا این غفلت‌ها مانع رشد انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در جمع طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان که با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد، با بیان اینکه بخشی از بیانیه گام دوم به موضوع برکت‌های انقلاب و نظام اسلامی اختصاص دارد، گفت: مقام معظم رهبری پس‌ازآن که همت‌ها را می‌ستایند، می‌فرمایند: این انقلاب به‌واسطه این بلندهمتی امام (ره) و مردم برکاتی داشت که مقام معظم رهبری به‌صراحت هفت برکت را شمرده‌اند.

وی تصریح کرد: برکت‌هایی که در متن بیانیه آمده شامل ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ایران، موتور پیش‌ران کشور در عرصه علم و فناوری، روحیه مشارکت سیاسی و در کنار آن مشارکت‌های خدمت‌رسانی، ارتقای شگفت‌آور بینش سیاسی، سنگین کردن کفه عدالت و عدالت در توزیع امکانات، تقسیم امکانات از مناطق مرفه نشین شهرها به مناطق پایین‌دست، افزایش چشم‌گیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی کشور و ایستادگی روزافزون در برابر قلدران و زورگویان است.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه بخش دیگر این بیانیه غفلت‌ها است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به‌عنوان قاضی و حاکم عادل می‌فرمایند در این چهل سالی که بر ما گذشت غفلت‌هایی هم داشتیم.

وی افزود: ازنظر اخلاقی خوب است که قبل از اینکه دیگران عیب ما را بگویند خودمان عیب خودمان بگوییم و بررسی بکنیم، مقام معظم رهبری به‌عنوان یک عالم منصف درعین‌حال که از ملت ایران و از نظام جمهوری اسلامی توصیف و تعریف کرده‌اند اما در کنار این، در جای‌جای بیانیه از غفلت‌ها نیز صحبت کرده‌اند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید غفلت‌هایی که داشتیم را تبدیل به بصیرت کرده و غفلت‌ها را از بین ببریم زیرا این غفلت‌ها مانع رشد انقلاب است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات