۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۹۴۶۵۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی الگویی برای آزادگان جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید براین که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هیچ گاه در برابر استعمار و استبداد سکوت نکرده و نخواهند کرد، ادامه داد: امروز بصیرت این ملت الگویی برای مردم آزاده دنیا شده است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در جمع کارکنان این اداره کل به حماسه عظیم نهم دی ملت ایران اشاره کرد و گفت: این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب به شمار می‌آید چرا که مردم در سراسر ایران در حمایت از جایگاه ولایت فقیه به عرصه آمدند.

وی افزود: مردم ایران با بصیرت خود روز نهم دی برای دفاع از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی به صحنه آمدند و ضمن تقبیح کردن هتک حرمت مقدسات دینی حمایت خود را از رهبری نظام به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران با تبعیت محض از ولی فقیه طی 30 سال گذشته توانسته‌اند حوادث پیش رو و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند و در این راستا 9 دی فرصت خوبی برای تبیین نقش ولی فقیه در هدایت جامعه برای مردم به شمار می رود.

وی با بیان این که حماسه نهم دی حماسه عاشورایی و تاریخ انقلاب بود، خاطرنشان کرد: 9 دی تجلی باورهای دینی و اعتقادی مردم نسبت به ولایت فقیه، خروج مردم علیه استکبار، استعمار و صهیونیسم و تجلی نمایش آگاهی و بصیرت مردمی بود که باورهای اعتقادی آنان مورد هتک حرمت قرار گرفته بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، بصیرت و هوشیاری را از جمله خصوصیات بارز ملت ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه بیش از سی سال است که در برابر توطئه های مختلف دشمنان نظام اسلامی ایستاده اند.

حجت الاسلام ولی نژاد با تأکید براین که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هیچ گاه در برابر استعمار و استبداد سکوت نکرده و نخواهند کرد، ادامه داد: امروز بصیرت و ولایت مدار ملت ایران الگویی برای ملت های آزاده دنیا شده است.

وی ادامه داد: حضور همیشه در صحنه ملت ایران خنثی کننده همه توطئه های داخلی و خارجی دشمنان نظام اسلامی بوده است و این ملت همواره با گوش به فرمان ولی فقیه زمان از ارزش های اسلامی دفاع خواهند کرد./950/پ202/الف
ارسال نظرات