۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۴۸۵۵
امام جمعه موقت ورامین:

مسؤولان به داد ملت ایران برسند

مسؤولان به داد ملت ایران برسند
امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز در حوزه اقتصادی، مشکلات مردم چند برابر شده است، مسؤولان مربوطه به داد ملت ایران برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه پنجشنبه در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که در مصلی صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شد، بیان کرد: امروز با وجود تمام برکات انقلاب اسلامی، گرفتار عده ای مسؤول بی تدبیر در نظام جمهوری اسلامی هستیم که با گفتار و رفتارشان دل همه مردم و شهروندان را خون کرده اند.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: از رئیس جمهور کشورمان چند روز پیش درباره فضای مجازی و مسئله حجاب حرف هایی در رسانه ها منعکس شد که مراجع تقلید در قم به ویژه حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صراحت از ایشان انتقاد کردند.

وی به سخنان حضرت آیت الله مکارم شیرازی اشاره کرد و افزود: معظم له ضمن انتقاد به سخنان رئیس جمهور خطاب به او بیان کردند که شما رئیس جمهور ملت ایران هستید نه رئیس جمهور یک دولت سکولار و صحبت های شما در خصوص حجاب و فضای مجازی زننده بود.

مدیر مسؤول نشریه فرهنگ اسلام تصریح کرد: آقای رییس جمهور! دل ترامپ، نتانیاهو و کامرون را بشکنید، شکستن دل مراجع تقلید، حوزه های علمیه و خانواده شهدا هنر نیست.

وی بیان کرد: آقای روحانی رئیس جمهور محترم، در حرف زدن و رفتارتان تجدید نظر کنید، این لباس پیامبر(ص) امانتی است که امروز بر تن دارید.

حجت الاسلام محمودی ابراز داشت: رئیس جمهور در نظام اسلامی به قرآن قسم خورده است که به قانون اساسی و قسمی که به قرآن خورده پایبند باشد، اما متأسفانه گاهی اوقات این مسئله رعایت نمی شود.

وی خطاب به رئیس جمهور اعلام کرد: درخواست ما این است که دل حزب الهی ها را خون نکنید، شما به جای اینکه دل مردم و مراجع تقلید را شاد کنید دل دشمنان ایران و اسلام را شاد کرده اید.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین ادامه داد: امروز مردم در گردنه های اقتصادی با مشکلاتی روبرو هستند، مردمی که امروزه در اولین ضروریت های زندگی خود دچار مشکل شده اند، هیئت دولت و رئیس جمهور امروز ببینند که مردم در خرید گوشت، مرغ، تخم مرغ و دیگر مایحتاج اولیه زندگی دچار مشکل شده اند و توان خرید آن را ندارند.

استاد حوزه خاطر نشان کرد: امروز در حوزه اقتصادی، مشکلات مردم چند برابر شده است، در زندگی روزمره مردم زیر فشار اقتصادی له شده اند، مسؤولان مربوطه به داد ملت ایران برسند، تا کی می خواهند سکوت کنند، زورتان به مشکلات اقتصادی نمی رسد به حجاب می پردازید؟ این در حالی است که شما باید مجری مصوبه عفاف و حجاب باشید.

وی در پایان افزود: ملت ایران یک ملت ولایی و انقلابی هستند که برای این کشور بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم کرده اند، امروز چهل سالگی انقلاب را گرامی خواهیم داشت، آن وقت برخی از مدیران تراز اول نظام گاهی اوقات جوری صحبت می کنند که دل مراجع تقلید، حزب الهی ها و خانواده شهدا را می شکنند و موجبات ناراحتی آنان را فراهم می کنند./804/پ310/ب1

ارسال نظرات