۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۶۰۸۸۰۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

وابستگی سبب سلطه دشمنان بر ملت‌ها می شود

وابستگی سبب سلطه دشمنان بر ملت‌ها می شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری، وابستگی را سبب سلطه دشمنان بر ملت‌ها دانست و گفت: امام خمینی(ره) مسیر استقلال و پیشرفت را برای کشور فراهم کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی، بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سراسر کشور تأکید کرد.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) وارث با تعهد و مسؤولیت پذیر رسول خدا بودند، افزود: امام راحل در آن مسیری که قدم نهادند تنها به خداوند متعال تکیه کردند و پیروز شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امام راحل در آن مسیری که قدم نهادند هیچ گاه برای خود شأن و شئونی قابل نبودند، خاطرنشان کرد: همه دغدغه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اعتلای دین و انقلاب بود.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که همه تلاش امام راحل حفظ ارزش‌های دین، خروج از وابستگی، حفظ استقلال کشور و ایستادن روی پای خود بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری دقیقاً در همان مسیری که امام راحل حرکت می‌کردند، گام بر می‌دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مقام معظم رهبری پس از رحلت امام خمینی (ره) به بهترین نحو ممکن کشور را مدیریت کردند، تصریح کرد: امروز بسیاری از پیشرفت‌های کشور در سال‌های اخیر مرهون هدایت‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری است که باید شکرگذار آن باشیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر استقلال کشور در ابعاد مختلف تأکید داشته و دارند، خاطرنشان کرد: کشور با وابستگی به غرب به هیچ پیشرفتی دست پیدا نخواهد کرد، چون وابستگی مانعی بزرگ برای رشد و توسعه کشور خواهد بود.
 
امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که وابستگی سبب سلطه دشمنان بر ملت‌ها می‌شود، افزود: امروز به وضوح می‌بینیم که آمریکا چگونه بر آل سعود سلطه پیدا کرده و مهم‌ترین دلیل آن نیز همین وابستگی آن‌ها به آمریکا و سایر کشور‌های غربی است.
 
وی با بیان این که امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر استقلال و پیشرفت کشور را هموار کردند، بیان داشت: امروز که بیش از چهار دهه از عمر این انقلاب می‌گذرد، کشورمان در بسیاری از بخش‌ها به یک خودکفایی ارزشمندی دست پیدا کرده که این پیشرفت‌ها نتیجه همان خودباوری است که امام راحل به ملت ایران هدیه داده است./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات