۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۵۰۵۱۹
دبیر اتاق تبلیغ خراسان:

ویژه نامه تبلیغی ماه مبارک رمضان منتشر شد

ویژه نامه تبلیغی ماه مبارک رمضان منتشر شد
حجت الاسلام مشیری از انتشار ویژه نامه تبلیغی رمضان خبر داد و از هدایتگری اتاق تبلیغ در باب وظیفه مبلغان در رمضان و نکات بهینه سازی تبلیغ گفت.

حجت الاسلام محمد هادی مشیری خراسانی، دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون فعالیت های این نهاد در فصل تبلیغی رمضان، گفت: از سوی اتاق تبلیغ خراسان همچون گذشته چند فعالیت صورت گرفته است.  روشنگری مسؤولیت مبلغان در این رمضان با توجه به جریانات روز زندگی مردم و نیز محدودیت در تبلیغ حضوری یکی از آن موارد است.

وی افزود: مبلغان باید در فضای مجازی با توجه به تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع فعالیت داشته باشند با مخاطب خویش ارتباط بگیرند و به هدایت و پاسخگویی نسبت به شبهات اقدام کنند که لازمه آن نیز دانایی حضور در این عرصه و داشتن سواد رسانه است که در غیر این صورت ممکن است با عدم شناخت فضا و مخاطب دچار خطای در تبلیغ شوند که این هم هزینه دارد.

حجت الاسلام مشیری بیان داشت: ضمن روشنگری شرایط زمانه و بیان 16 نکته درباره بهینه‏ سازی تبلیغات دینی در ماه مبارک رمضان همچون گذشته اقدام به تبیین محورهای تبلیغی رمضان کردیم و مواردی نظیر اهمیت رمضان، جایگاه روزه، پرورش تقوا، روزه قلبی، اهتمام به قرآن، توبه و دعا، رشد عواطف، یاد خدا و قیامت را در کنار چند محور دیگر مطرح کردیم.

وی ادامه داد: و اما ویژه نامه تبلیغی رمضان را با توجه به محتوای تولیدی کارگروه تدوین و تولید محتوای تبلیغی اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان مهیا کردیم که برای انتشار در فضای مجازی از سوی مبلغان و استفاده در برخورد با مخاطبانشان در دسترس آنها قرار دارد.

استاد حوزه و دانشگاه خراسان بیان داشت: موضوعاتی نظیر رمضان با قرآن در چهار شماره، سی روز، سی درس از قرآن براساس تفسیر نور، ۱۰ راهکار برای زمینه‌سازی فرهنگ روزه‌داری در خانواده، روزه و ایجاد همیاری اجتماعی، انس با قرآن و زندگی معنوی در این ویژه نامه کار شده است.

وی افزود: در ادامه تقویم تبلیغی ماه مبارک رمضان، ده پیام از ماه رمضان، سحر خیزی و شب زنده داری(تهجد)، چرا دختران زودتر از پسران مکلف می‌شوند؟ و رابطه مستقیم سحرخیزی با فراوانی نعمت  را در کنار چندین موضوع دیگر بر روی سایت اتاق تبلیغ خراسان منتشر کردیم که قابل دسترس برای همه مبلغان است./933/ت302/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات