۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۹۶۶۱۷
استاد حوزه علمیه:

دهه فجر بهترین فرصت تبیین فرهنگ ایثار است

دهه فجر بهترین فرصت تبیین فرهنگ ایثار است
امام جمعه موقت ورامین دهه مبارک فجر را بهترین فرصت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: همه مسؤولان باید به دنبال تحقق آرمان‌های شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین گلباران گلزار شهدای سید فتح الله و گمنام شهرستان ورامین امروز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این آیین باشکوه با اشاره به این نکته که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های آنان است.

استاد حوزه افزود: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است و لازم است تا همه مسؤولان و مدیران به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی باشند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه شهدا جان خود را برای اقتدار، عزت و آبروی نظام اسلامی تقدیم کردند، یادآور شد: حرکت شهدای جنگ تحمیلی نشأت گرفته از شهدای دشت کربلا است.

وی با اشاره به آغاز جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: خانواده معظم شهدا بیش از همه ملت ایران در این جشن سهیم هستند چرا که انقلاب امام خمینی به بلوغ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رسیده است.

گفتنی است در این مراسم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستان ورامین در گلزار شهدای گمنام حاضر شده و با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به روح مطهر شهدای شهرستان درود و صلوات فرستادند و پس از گلباران مزار شهدای گمنام، با پای پیاده به سمت گلزار شهدای سید فتح الله حرکت و پس از عبور از خیابان شهید رجایی، در این مکان مقدس اجتماع کرده و بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی تأکید کردند./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات