۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۹۵۷۵

رادیان رسا | از دستیابی حوزه به نظام دقیق شناسایی نخبگان تا کینه ورزی با منتقدان فیرحی

در هجدهمین نسخه از رادیان رسا، اخباری درباره لزوم حراست حوزه از اندیشه ناب امام تا رازهای سر به مهر قصه گوی راستگوی بچه های ایران را به سمع مخاطبان می‌رسانیم.
تعداد بازدید : 10
سعید حضرتی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسنیان
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
رادیان های شما دیر به دیر و نامنظم ارسای میشه.
میگه بفرمایید دوره انتشارش چگونه است؟
1
1
ناشناس
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
تقصیر فلانی بود خیلی بهش گفتیم
علی
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
قرآن کریم می فرماید: «وَإِذَا رَأَیتَهُمْ تُعْجِبُک أَجْسَامُهُمْ وَإِنْ یقُولُوا تَسْمَعْ لِقَوْلِهِمْ کأَنَّهُمْ خُشُبٌ مُسَنَّدَهًْ یحْسَبُونَ کلَّ صَیحَهْ عَلَیهِمْ هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ قَاتَلَهُمُ اللّهُ أَنّی یؤْفَکونَ».[1]

هنگامی که آنها را می بینی، شکل و قیافه آنها تو را به شگفت می آورد و اگر سخن بگویند(بر اثر قیافه حق به جانبی که به خود می گیرند) تو را به سخنان خود جلب می نمایند و به گفتار آنها گوش می دهی، گویی آنها چوب هایی هستند که به دیوار تکیه داده شده، هر صدایی را بر ضدّ خود می پندارند. دشمنان واقعی آنها هستند. از آنها بپرهیز، مرگ بر آنها! چگونه از حقیقت روی گردانند.

هدف آیه، بیان علایم منافقان است که به وسیله این علایم می توان منافق را از مؤمن تشخیص داد. این نشانه ها نوعاً جنبه کلی و عمومی دارند و هم اکنون این علایم بر سر منافقان عصر خود ما نیز سایه افکن است.
لعنت خدا بر هر چه دروغ گو و دروغ پراکن ..... شما چطور آدمی هستید اون کسانی که این دروغ ها را به عیسی کلانتری نسبت می دهندآیا این رفتا چیزی جز نفاق است اون سخصی که این متن خبری رو در رسانه رسا نوشته و اونی که خونده و اونی که اجازه خوندنش رو داده و اون کسی که شنیده و خاموش مونده در دنیا و آخرت مسئولرفتار خود خواهد بود و بزودی در پیشگاه الهی باید پاسخگو باشه امیر المومنین فرمودند مدیون است کسی که خبری رو بشنوه ودر مورد درستی آن تحقیق نکند ... این شما و این هم اینترنت بزنید ببینید واقعا این آقا چه گفته و چطور به ایشان تهمت زدند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
بسیار عالی
چه خوبه که کسی در رسا از نقد دولت هم میتواند حرف بزند
0
3