۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۷۴۵۶۰۱
معاون بین الملل حوزه فارس در گفت و گو با رسا مطرح کرد؛

از توسعه تلویزیون اینترنتی مرکز زبان حوزه فارس تا وجود ۳۹۰ طلبه زبان آموز

از توسعه تلویزیون اینترنتی مرکز زبان حوزه فارس تا وجود ۳۹۰ طلبه زبان آموز
حجت الاسلام فولادی گفت: رسالت مرکز زبان حوزه علمیه فارس، تربیت طلاب زبان دان پاسخگوی شبهات در عرصه بین المللی است.

حجت الاسلام احمد فولادی معاون ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، گفت: در ارتباطات و بین الملل یکی از شاخص‌های کلیدی، تقویت طلاب زبان دانان می باشد.

وی افزود: مرکز زبان حوزه علمیه با عنایت نماینده ولی فقیه در سال 98 افتتاح گردید و تا به امروز۳۹۰ زبان آموز در هفت زبان زنده دنیا مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام فولادی حوزه فارس را دارای ظرفیت های ارزشمندی دانست و اظهارداشت: رسالت مرکز زبان تربیت نیروهای انقلابی و پاسخگوی شبهات روز در عرصه بین‌الملل، اعزام به خارج از کشور و فضای مجازی بوده که در حال بهره برداری از ظرفیت طلاب حوزه فارس هستیم.

وی بیان کرد: اولویت ما در مرکز زبان تربیت نیروهای پاسخگو به شبهات می‌باشد و برای تحقق این امر دوره‌های تخصصی و دانش افزایی را در نظر گرفته‌ایم.

معاون ارتباطات و بین الملل حوزه فارس گفت: تلویزیون اینترنتی مرکز زبان حوزه علمیه فارس با بهره‌گیری از فضای چند رسانه‌ای در زبان‌های مختلف به فعالیت‌های تبلیغی بین المللی می پردازد که با عنایت مدیر حوزه علمیه فارس در حال توسعه این شبکه تبلیغی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه ترجمه، دوره‌های کنشگری بین المللی، مطالعات بین المللی فرهنگی و اسلامی، تربیت مربی بین الملل ،تربیت مربی تبلیغ، از برنامه‌های مرکز زبان حوزه علمیه فارس می‌باشد.

ارسال نظرات