۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۶۸۶۹۷
عضو ارشد حزب الله:

رسالت مقاومت اسلامی حمایت از همه طوایف لبنان است

خبرگزاری رسا ـ مسوول دفتر حزب الله در منطقه البقاع لبنان، بر حمایت حزب الله از تمام پیروان ادیان و مذاهب گوناگون در این کشور تاکید کرد.
محمد ياغي مسؤول دفتر حزب الله در منطقه بقاع لبنان

 

گزارش خبرگزاری رسا، محمد یاغی، مسوول دفتر حزب الله در منطقه بقاع لبنان و نماینده سابق مجلس پارلمانی این کشور در مراسم افطاری که به مناسبت یادبود یکی از شهدای مقاومت در این منطقه برگزار شده بود، به خطرات و تهدیداتی که از سوی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری متوجه لبنان است اشاره کرد.


وی افزود: حزب الله با تمام توان از تمام مناطق لبنان اعم از مناطقی که مسلمانان در آن سکونت دارند و مناطقی که مسیحیان در آن سکنی گزیده اند، دفاع می‌کند و در دو جبهه با اسرائیل و گروه‌های تکفیری تروریستی به مقابله می‌پردازد.


محمد یاغی بر پایداری خط مقاومت تاکید کرد و گفت: تمام کسانی که آرمان حمایت از وطن را دارند تا آخرین قطره خون در طریق مقاومت ایستادگی می‌کنند و نه تنها در این کشور بلکه در سوریه نیز با تمام وجود به مبارزه با افراط گرایان تکفیری می‌پردازند.

 

این عضو حزب الله ضمن انتقاد از اخلالگران داخلی گفت: کسانی که از گروه‌های تکفیری حمایت می‌کنند و یا نسبت به ایستادگی حزب الله در برابر آنها اعتراضی دارند، در حقیقت، خود نیز در جبهه دشمن فعالیت می‌کنند و بزرگترین خیانت را به کشور خود انجام می‌دهند./1321/ب902/د

ارسال نظرات