۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۷۶۳۶۷۹
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خبر داد؛

تدوین دوره‌های آموزشیِ پاسخگویی به شبهات

تدوین دوره‌های آموزشیِ پاسخگویی به شبهات
معاون آموزش حوزه‌های علمیه از تدوین دوره‌های آموزشیِ پاسخگویی به شبهات خبر داد و تأکید کرد که پاسخگویی به شبهات، از ابزار اصلی فعالیت‌های یک طلبه است.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آئین افتتاحیه دومین دوره پاسخگویی به شبهات وهابیت، ویژه طلاب منتخب از سراسر کشور، در مجتمع یاوران مهدی(عج)، با حضور آیت الله سیدمحمد حسینی قزوینی رئیس موسسه و شبکه جهانی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین وظایف ما طلاب در برابر مردم، پاسخگویی به شبهات اعتقادی وهابیت و آتئیست‌ها است، گفت: هر طلبه‌ای باید به روش‌ها و شِگردهای پاسخگویی به شبهات اعتقادی مسلّط شود و ادبیات پاسخگویی به شبهات را خصوصاََ در فضای مجازی به خوبی یاد گیرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رستم‌نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور، دیگر سخنران آئین افتتاحیه دومین دوره پاسخگویی به شبهات وهابیت بود.
 
وی در این مراسم، ضمن عرض تسلیت ایام اسارت و حُزن خاندان اهل‌بیت علیهم‌السلام گفت: ان‌شاءالله بنا داریم که در رویکرد جدید آموزشی حوزه‌های علمیه، درسی با عنوان پاسخگویی به شبهات در زمینه‌های مختلف را بعنوان یک برنامه آموزشی برای طلاب سطح اجرایی کنیم.
 
معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه از سال جاری، طلاب سطح یک می‌بایست این درس را جزء دروس مهم و پرکاربرد خود تلقی نمایند، افزود: پاسخگویی به شبهات از ابزار اصلی فعالیت‌های یک طلبه است.
 
وی از تدوین دوره‌های آموزشیِ پاسخگویی به شبهات خبر داد و اظهار کرد: با هدف آموزش و تربیت اساتید عرصه پاسخگویی به شبهات وهابیت، معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، دوره‌هایی را با حضور اساتید مجرّب در قم و دیگر استان‌های کشور برگزار خواهد کرد.
ارسال نظرات