۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۷۵۰۸۳
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به غربی ها:

زمان حرف، وعده و مذاکره به پایان رسیده است

زمان حرف، وعده و مذاکره به پایان رسیده است
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که زمان حرف، وعده و مذاکره به پایان رسیده است، گفت: ما با حرف قانع نمی شویم و باید همه تحریم ها یکجا برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های مجازی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات پیش روی، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان یک طبیب درد آشنا و کارشناس، علاج دردهای مضمن جامعه را در حضور باشکوه مردم در انتخابات و یک انتخاب اصلح عنوان کردند.

وی با بیان این که حضور مردم در انتخابات آتی باید با شکوه همگانی باشد، افزود: این انقلاب متعلق به مردم است و شکر نعمت این انقلاب در آن است که با آراء خود سهم و نقشی در سپردن این امانت و ودیعه به فرد اصلح ایفا کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که اصل حضور در انتخابات آتی اولویت نخست است، ادامه داد: در این حضور باید انتخاب اصلح داشته باشیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برجام اشاره کرد و با بیان این که همه مسؤولان باید یکصدا حرف مقام معظم رهبری را تکرار کنند، خاطرنشان کرد: طیف های سیاسی، احزاب، گروه ها و مردم باید یک حرف را تکرار کنند و یک صدا از این کشور بلند شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حرف بس است عمل کنید، تصریح کرد: دولت های غربی و آمریکا باید ابتدا از خود عمل نشان دهند تا از طرف مقابل عمل ببینند، چون اگر عملی از طرف غربی دیده نشود ما نیز تعهدات گذشته خود را محدود تر خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران از سوی مجلس شورای اسلامی در آذر ماه، ادامه داد: بر اساس آن مصوبه غنی سازی 20 درصدی آغاز شد و بنا است پنجم اسفند بر اساس همان مصوبه بازرسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز محدود شود.

وی با بیان این که اعمال این محدودیت ها برای غربی ها بسیار مهم است، تصریح کرد: طرف غربی می خواهد از هسته ای به دفاعی، موشکی، هوا فضا و سایر منافع ایران اسلامی برسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ایران در برجام نهایت کوتاه آمدن را در مقابل طرف های غربی انجام داد، اما آنها به هیچ یک از تعهدات خود نیز عمل نکردند، افزود: حتی بعد از خروج آمریکا از برجام نیز این محدودیت های فعلی را ایجاد نکردیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که با محدود سازی بازرسی های آژانس در پنجم اسفند ماه چشم و گوش غربی ها در کشورمان کور و کر خواهد شد، خاطرنشان کرد: این اقدام کشورمان ضربه بسیار مهمی به طرف های غربی است و این اقدامات ادامه همان مصوبه مجلس و عین رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی با تأکید بر این که طرف های غربی تاکنون هرچه حرف زدند بس است، امروز دیگر وقت عمل است، تصریح کرد: ایران اسلامی از این پس فریب حرف های طرف های غربی را نخواهد خورد و تنها در برابر اقدام دست به اقدام خواهد زد.

امام جمعه ساری با بیان این که زمان حرف، وعده و مذاکره به پایان رسیده است، تصریح کرد: ما با حرف قانع نمی شویم و باید همه تحریم ها یکجا برداشته شود تا دوباره ما آن تعهدات خودمان را در قالب برجام ادامه دهیم./950/پ210/ب1

ارسال نظرات