۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۷۰۰۹۹۶
به همت کنکره ۴ هزار شهید روحانی؛

همایش تخصصی شهدای روحانی استان قم برگزار شد

همایش تخصصی شهدای روحانی استان قم برگزار شد
همایش تخصصی شهدای روحانی دفاع مقدس استان قم در سالن ایثار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش تخصصی شهدای روحانی دفاع مقدس استان قم امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در سالن ایثار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابی طالب(ع) و حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر نائب رئیس مجمع طلاب حوزه علمیه قم و حجت الاسلام شمس الله مریجی رئیس موسسه امام رضا(ع) برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام اکبری به سخنرانی پرداخت و حجج اسلام والمسلمین رضوی مهر و مریجی و برخی از رزمندگان روحانی دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از جبهه و دفاع مقدس پرداختند.

حجت الاسلام اکبری ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان همایش و شرکت کنندگان در همایش اظهار کرد:  علاوه بر آمار جانبازان و ایثارگران، روحانیت از نظر قشری بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی و مردم ایران کرده است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به کنگره ای که برای شهدای روحانیت با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این مراسم فرمودند با توجه به اینکه اکثر شهدا و ایثارگران و جانبازان روحانی در قم سکونت دارند بهتر است از این پس این همایش در قم برگزار شود.

ارسال نظرات