۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۳۸۴۶۵
دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی:

عربستان سعودی پایان محاصره غزه را مشروط به قطع رابطه حماس با ایران کرده است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی به انتقاد از اقدامات آل خلیفه و آل سعود پرداخت و خاطرنشان ساخت که بسیاری از مشکلات منطقه ناشی از سیاست‌های مذهب‌گرایانه حکومت‌های حاشیه خلیج فارس است.
ماهر حمود، دبيرکل اتحاديه علماي حامي مقاومت اسلامي




به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی در مراسم همبستگی با شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که در زندان‌های آل خلیفه به سر می‌برد، خواستار عدم قائل شدن تبیض بین مذاهب مختلف از سوی رژیم بحرین شد و گفت: حکومت‌های حاشیه خلیج فارس با تکیه بر مذهب گرایی مشکلات بسیاری را در سوریه، لبنان و سایر کشورهای اسلامی ایجاد کردند.
 

 

وی با انتقاد از ولخرجی‌های نظام‌های استبدادی منطقه، عنوان کرد: حکومت‌هایی که با صرف میلیاردها دلار به دنبال نابودی سوریه هستند، چگونه می‌توانند به برقراری عدالت درحق بخشی اساسی از ملت بحرین راضی شوند.
 

این عالم اهل سنت لبنانی از مواضع رژیم بحرین در قبال مسأله فلسطین و بازداشت حامیان مقاومت اسلامی انتقاد کرد و اظهار داشت که رژیم آل خلیفه و آل سعود اگر می‌توانستند تمام مردم نوار غزه را به بند می‌کشیدند. عربستان سعودی به حماس پیشنهاد داده بود در صورت توقف روابط خود با ایران و محور مقاومت، اسرائیل را مجبور به پایان محاصره نوار غزه خواهد کرد.

 


 گفتنی است بیروت امروز شاهد برگزاری نشست همبستگی با شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین بود که حاضران در این نشست از حکومت بحرین خواستند تا هرچه سریع تر این عالم بحرینی را آزاد کنند./983/ب903/ک

ارسال نظرات