۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۵۲۰۰۴
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

هلاکت افسر صهیونیست در القنیطره دلیل دیگری بر ارتباط اسرائیل با تکفیری‌ها است/ اولویت برخی کشورهای عربی مقابله با مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، هلاکت افسر صهیونیست در حمله هوایی ارتش سوریه به اتاق عملیات تروریست‌ها در القنیطره را دلیل دیگری بر رابطه رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری دانست.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این جنبش در منطقه مجدل زون برگزار شد، گفت: کشورهایی که دیروز به حمایت از گروه‌های تکفیری می‌پرداختند امروز در آتش فتنه گری آنها گرفتار شده اند.

 


وی با تأکید براینکه مقاومت اسلامی به دفاع از همه کشورهای منطقه می‌پردازد، گفت: برخی کشورها که ایران را دشمن اصلی خود و مقاومت اسلامی را جنبشی تروریستی می‌خواندند، در حال حاضر به واسطه اقدامات مقاومت اسلامی از گزند تکفیری‌ها در امان مانده‌اند.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان، عدم توانایی آمریکا در دفاع از هم پیمانان خود را موجب ترس برخی کشورهای عربی دانست و بیان داشت: تروریسم رهاورد اقدامات برخی کشورها در منطقه بود. این کشورها تصور می‌کردند که بدین ترتیب می‌توانند دولت بشار اسد را سرنگون کنند اما با وجود چهار سال هیچ اقدامی از پیش نبرده اند.

 

 

داعش و جبهه النصره دستاورد برخی کشورهای عربی است

 

 

حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به هلاکت یک افسر اسرائیلی در حمله هوایی ارتش سوریه به اتاق عملیات تروریست‌ها در القنیطره، گفت: هلاکت این افسر صهیونیست و افسر یکی از کشورهای عربی به وضوح نشانگر این است که تروریست‌ها ابزار دست رژیم صهیونیستی هستند.

 

 

وی با تأکید براینکه سیاست‌های غلط برخی کشورهای عربی موجب شکست آنها در عراق، سوریه و یمن شده است، گفت: سخن گفتن از لزوم تشکیل یک ائتلاف عربی و اسلامی در حالی مطرح می‌شود که خود این کشورها عامل اصلی ایجاد جبهه النصره و داعش هستند. کشورهایی که با اعطای سلاح و پول به گروه‌های تکفیری جهان اسلام را با خطر مواجه کردند.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم که این کشورها نسبت به مسأله فلسطین بی تفاوت هستند و اهمیتی به وضعیت ملت مظلوم فلسطین نمی‌دهند. اولویت کشورهای هم پیمان آمریکا در منطقه دشمنی با جریان مقاومت اسلامی است.

 

نتانیاهو موجودیت اسرائیل را با خطر مواجه می‌بیند

 

 

حجت الاسلام صفی الدین نیروی مقاومت اسلامی را دلیل ضعف کنونی اسرائیلی ها دانست و گفت: زمان پیروزی‌های مقاومت اسلامی فرا رسیده است. عجز و لابه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره امریکا با وجود زرادخانه هسته ای و کمک‌های مستمر کشورهای دنیا تنها به دلیل توان و قدرت محور مقاومت است.

 

وی افزود: نتانیاهو موجودیت رژیم صهیونیستی را با خطر مواجه می‌‎بیند که به این شکل در مقابل سناتورهای آمریکایی اظهار نظر می‌کند؛ چرا که از میزان ضعف این رژیم در مقابل مقاومت اسلامی آگاه است./983/ب901/ک

ارسال نظرات