۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۳۲۱۲۸۳
احزاب سیاسی لبنان تأکید کردند؛

عربستان سعودی روابط خود با رژیم صهیونیستی را علنی کرده است

خبرگزاری رسا ـ احزاب سیاسی منطقه بقاع لبنان با محکومیت درج نام حزب الله در لیست گروه‎های تروریستی، این اقدام را نشان دهنده علنی شدن روابط برخی کشورهای عربی به ویژه عربستان با رژیم صهیونیستی توصیف کردند.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احزاب سیاسی بقاع لبنان پس از نشست دوره ای، با صدور پیامی نسبت به درج حزب الله در لیست گروه های تروریستی از سوی شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان دادند.

 

در این پیام آمده است: برخی از کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی با این اقدام نشان دادند در راستای علنی کردن ارتباط خود با دشمن صهیونیستی گام برمی دارند.

 

این احزاب اتهام تروریستی بودن حزب الله را به شدت محکوم کرده و افزودند: حزب الله از شریفترین و کامل ترین جنبش های مقاومت ملی و عربی و اسلامی علیه دشمن صهیونیستی و دشمنان امت بوده و خواهد ماند و تاریخی مملو از عزت و قهرمانی و دفاع از وطن و مقدسات را ثبت کرده است.

 

احزاب سیاسی هرگونه اتهام زنی علیه حزب الله را خدمت به دشمنان اعراب و مسلمانان خوانده و تصریح کردند: از همه ملت های عربی و اسلامی به ویژه ملت قهرمان تونس که به حمایت از حزب الله و مقاومت شریف آن پرداختند، تقدیر و تشکر می کنیم. عملیات تروریستی داعش در تونس عکس العملی از سوی صهیونیست ها و برخی نظام های عربی علیه مواضع شرافتمندانه دولت و ملت تونس به شمار می آید.

 

رییسان احزاب سیاسی منطقه بقاع با انتقاد شدید از عملکرد وزیران کشورهای عربی، اظهار داشتند: این وزیران مساله فلسطین و جنایت های روزانه دشمن صهیونیستی علیه مقدسات و این ملت مظلوم را به فراموشی سپرده اند. آنان باید به جای اتهام زنی به مقاومت شرافتمندانه امت اسلامی، تروریسم برنامه ریزی شده صهیونیستی را محکوم می کردند./980/ب902/د

ارسال نظرات