۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۴۲۵۴۸

نماینده آیت الله سیستانی خواستار معرفی چهره حقیقی عراق به جهانیان شد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با بیان اینکه مردم عراق مانند سایر ملت‎ها زندگی عادی دارند، تصریح کرد که جهانیان باید با چهره حقیقی عراق آشنا شوند.
عبدالمهدی الکربلایی، نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از استادان دانشگاه و اندیشمندان کشورهای مختلف جهان نظیر انگلیس، مصر، آمریکا، ترکیه و لیبی ضمن تشرف به زیارت بارگاه مطهر امام حسین (ع) با حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی دیدار و گفت‎وگو کردند.

حجت الاسلام کربلایی در این دیدار گفت: مردم عراق مانند سایر ملتها زندگی عادی دارند بنابراین هیأت‎های از کشورهای مختلف باید با سفر به این کشور از نزدیک با عراق آشنا شوند تا بتوانند حقایق را به درستی به جهانیان منتقل کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی از رسانه‎ها و افراد به گونه‎ای در مورد عراق سخن می‎گویند که انگار عراق سرشار از قتل، جنایت و آدم ربایی است.

نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرد که همه ما باید بدانیم که خداوند متعال خالق ماست بنابراین هیچ فرقی بین انسان‎ها وجود ندارد.

مصطفی الکیلانی استاد یکی از دانشگاه‎های انگلیس پس از این دیدار در گفت‎وگو با خبرنگاران هدف از این دیدار را تشکر از شیخ کربلایی برای میزبانی و برگزاری دومین کنفرانس بین المللی علوم جنایی دانست./994/ب903/ف

ارسال نظرات