۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۴۶۱۵۸

استقبال امام جمعه بصره از مشارکت بسیج مردمی در طرح‎های عمرانی

امام جمعه بصره از مشارکت بسیج مردمی در طرح‎های عمرانی نظیر راه سازی و آب‎رسانی تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام شیخ محمد فلک نماینده حضرت آیت الله سیستانی در بصره

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد فلک امام جمعه بصره در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد الشویلی برگزار شد، از مشارکت بسیج مردمی در طرح‎های عمرانی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت که اعضای بسیج مردمی هفته آینده به طور مستقیم در بازسازی، آب رسانی و راه سازی برخی از مناطق مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: در روزهای گذشته جلساتی از سوی دفتر حضرت آیت الله سیستانی با هدف بهبود وضعیت مناطق مختلف استان بصره میان مسؤولان محلی استان و فرماندهان بسیج مردمی برگزار و تصویب شد که بسیج مردمی در برخی از طرح‎های عمرانی مشارکت کند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در استان بصره بیان داشت: استان بصره به علت فساد گسترده برخی از مسؤولان با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم‎ می‎کند بنابراین مردم این استان باید به حقوق خود دست پیدا کنند.

وی اضافه کرد: طرح بودجه 2018 به علت مشکلات و اختلافات موجود در پارلمان با تاخیر بسیار در حال رسیدگی است. دولتمردان باید در بودجه امسال به حقوق و سهم مردم استان بصره توجه کنند.

امام جمعه ناصریه خواستار برگزاری انتخابات در تاریخ مقررش شد

حجت الاسلام شیخ محمد مهدی الناصری امام جمعه ناصریه در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد شیخ عباس الکبیر برگزار شد، بر ضرورت برگزاری انتخابات آینده پارلمان در تاریخ مقررش تاکید کرد و گفت: با توجه به مشکلات و اختلافات موجود میان حکومت مرکزی و اقلیم کردستان و شرایط حساس این کشور انتخابات پارلمان باید در تاریخ تعیین شده برگزار شود.

وی افزود: یکی از مسائل مهم اجرای دقیق و صحیح انتخابات پارلمان و استان‎ها و تاخیر در وضع قوانین لازم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ناصریه تاکید کرد که نباید به اختلافات و سخنان برخی از سران اقلیم کردستان که با اغراض سیاسی درپی تاخیر در برگزاری انتخابات هستند، گوش داد.

وی همه نخبگان و مسؤولان برای حفظ وحدت دعوت کرد و خاطرنشان ساخت که حفظ دموکراسی مسؤولیت همگانی است./994/ب901/ف

ارسال نظرات