۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۶۰۷۸۶
۲۸ مردادماه صورت می‌گیرد؛

تجلیل از ۷ طلبه نخبه در همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتیمن جایزه بنیاد البرز

تجلیل از ۷ طلبه نخبه در همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتیمن جایزه بنیاد البرز
ارشدی از برگزاری همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتیمن سال جایزه بنیاد البرز در هفته جاری خبر داد و گفت: ۲۸ مردادماه از ۷ طلبه برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز، امروز ظهر در نشست خبری که به مناسبت برگزاری «همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز» در محل سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتیمن سال جایزه بنیاد البرز باهدف تکریم از اهالی علم و تجلیل از دانشمندان سه‌شنبه 28 مردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا این همایش رأس ساعت 10 صبح به مدت تقریبی دو ساعت به‌صورت ویدیو کنفرانس و هم‌زمان در تهران و 17 مرکز استان برگزار می‌شود؛ این همایش بدون مشارکت مدعوین و صرفاً با حضور محدود برگزیدگان تهرانی در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

ارشد به سخنرانان این همایش اشاره و اظهار داشت: سخنرانان این همایش حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام عادل دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی بنیاد البرز خواهند بود که پس از آن از برگزیدگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با بیان اینکه در این همایش از 58 نخبه تقدیر به عمل خواهد آمد، اظهار داشت: 5 دانشمند، 6 مخترع، 10 دانشجوی علوم پزشکی، 30 دانشجوی سایر علوم و 7 طلبه علوم دینی در این همایش تجلیل خواهند شد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند این همایش را در شبکه‌های ملی صداوسیما و به‌صورت زنده در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام بنیاد فرهنگی البرز و آپارات مشاهده کنند.

ارشد با بیان اینکه همایش نخبگان باهدف تجلیل از دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برتر در هفته جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: همایش تقدیر از دانش آموزان و نوباوگان بااستعداد نیز در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات