۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۸۸۷۸۵
حجت‌الاسلام مبلغی:

کسب رتبه نخست در جشنواره فارابی افتخار بزرگی برای دفتر تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: کسب عنوان برتر پژوهشی توسط پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در چهارمین جشنواره بین المللی فارابی افتخار و موفقیت بزرگی برای حوزه علمیه قم و دفتر تبلیغات اسلامی محسوب می شود.
حجت الاسلام والمسلمين مبلغي
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد مبلغی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: جشنواره فارابی که به علوم انسانی اختصاص دارد تاکنون 14 اجلاسیه و جشنواره را برگزار کرده است و آثار و دستاوردهای زیادی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی دارد.

حجت‌الاسلام مبلغی یادآورشد: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به خاطر تالیف و نشر بیش از 350 عنوان علمی پژوهشی، پرداختن به همه ابعاد دین پژوهی و برخوردار بودن از اعضای هیات علمی توانمند و فعالیت‌های علمی - پژوهشی گسترده به عنوان موسسه برتر پژوهشی انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرعت در روند به چاپ رسیدن آثار علمی – پژوهشی در پژوهشگاه، اجرای کلان پروژه به صورت منظم و ارتباطات و فعالیت‌های کاربردی و برخورداری از آیتم‌های پژوهشی برتر از دلایل دیگر انتخاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان موسسه برتر در جشنواره فارابی بود.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: در این جشنواره، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از همه ابعاد و زوایای مختلف مورد توجه قرار گرفته و این موفقیت بزرگ حاصل شده است.

وی با تقدیر از کارکنان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و همکاری همه کارکنان، مدیران و اعضای هیات علمی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به دست آمدهه است.

حجت‌الاسلام مبلغی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت های پژوهشی زیادی وجود دارد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد بر همین اساس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دست نیاز به سمت عالمان، اعضای هیات علمی و محققان حوزه و دانشگاه دراز می‌کند.

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در چهارمین جشنواره بین المللی فارابی به عنوان موسسه برتر شناخته شده است و لوح تقدیر با امضای رییس جمهور اسلامی ایران نیز به حجت الاسلام والمسلمین مبلغی رییس پژوهشگاه تقدیم شد./917/د102/ص


ارسال نظرات