۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۴۳۹۲۵
نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس:

پزشکان و پرستاران در خط مقدم جهاد با کرونا هستند

پزشکان و پرستاران در خط مقدم جهاد با کرونا هستند
حجت الاسلام نصیرایی گفت: از تمامی پزشکان، پرستاران، عوامل و پرسنل بیمارستان‌ها در سطح استان و کشور که امروز در خط مقدم جهاد هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: از تمامی پزشکان، پرستاران، عوامل و پرسنل بیمارستان‌ها در سطح استان و کشور که امروز در خط مقدم جهاد هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: پزشکان و پیراپزشکان، پرستاران، کادر بهداشتی و خانواده‌های آنها امروز برای این مردم، برای این انقلاب و ارزش‌های انسانی، الهی و اسلامی در خط مقدم جهاد علیه کرونا هستند که باید قدردان تلاش آنها باشیم.

نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مسؤولان باید به عنوان خادم مردم در مقام عمل قدردان دقیق، اصولی و منطقی جهادگران مبارزه با بحران کرونا باشند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه پزشکان خط مقدم جهاد برای مقابله با بیماری کرونا هستند که تاکنون اقدامات همه جانبه‎‌ای را انجام داده‌اند، تصریح کرد: شرایط کنونی جامعه شبیه شرایط دوران دفاع مقدس است، در دروان دفاع مقدس ضمن اینکه مسؤولان کار می کردند، آحاد جامعه هم هر کس به نحوی و در حد توان خود کمک می‌کردند.

وی ادامه داد: هر کس در هر نقطه، محله، مسجد و پایگاهی ضمن رعایت دقیق موارد بهداشتی، باید همت کند و نیاز جامعه خودش را تامین کند این نوع حرکت ها باید شکل بگیرد.

نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خیلی از خیرین کمک کرده و هر کس با ظرفیتی که دارد کمک کننده است؛ بعضی‌ها آتش به اختیار ماسک تولید کرده و برخی کارخانه‌ها خط تولید خود را تعویض و در راستای نیاز جامعه، خط تولید خود را به خط تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز تغییر داده‌اند.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: حرکت‌های جهادی سمن‌ها، کارخانه‌ها، حرکت‌های خود جوش مردمی در شرایط کنونی جای تقدیر و تشکر دارد و باید این حرکت‌های خودجوش باز هم تقویت شود.

وی افزود: بیشترین کمکی که مردم می‌توانند به جهادگران جبهه سلامت و جامعه پزشکی داشته باشند این است که در خانه بمانند و موارد بهداشتی را رعایت کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات