۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۶۴۵۶۸۷
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی:

ماه شعبان فرصت طلایی برای تقرب به درگاه الهی است

ماه شعبان فرصت طلایی برای تقرب به درگاه الهی است
نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان این که شعبان فرصت طلایی برای تقرب به درگاه الهی است، گفت: خدای متعال به بنده ای که توبه می کند و در شعبان روزه می گیرد مباهات می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، هم زمان با شیوع بیماری کرونا و به دلیل مقابله با این بیماری، نمازجمعه در مصلی حرم حضرت زینب (س)تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است از این رو نماینده ولی فقیه در سوریه در یک گفت وگوی تلویزیونی به بیان فضیلت ها و‌ مناسبت های ماه مبارک شعبان پرداخت.

وی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) در فضیلت ماه شعبان بر استفاده بیشتر از فیوضات این ماه از جمله استغفار و روزه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی اظهار داشت: در این ماه پر فضیلت باید از مسیر انحراف به مسیر حق و عبودیت خدا باز گردیم چرا که این ماه فرصت طلایی برای تقرب به درگاه الهی است.

نماینده ولی فقیه در پایان سخنانش ایام ولادت حضرت سیدالشهداء، حضرت ابوالفضل العباس، حضرت سجاد و حضرت مهدی علیهم السلام را به همه شیعیان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد به برکت این ماه عظیم، بلاء و سختی ها از امت اسلامی دور شود./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
«پروردگارا همانا من از تو درخواست می کنم به حقّ کسی که در این روز متولّد شد، همانکه وعده به شهادتش داده شد پیش از پیدایش و ولادتش، آسمان بر او گریست و هر که در آن است و نیز زمین و هر که بر آن است در حالی که هنوز [وی] بر سنگستان هایش پای نگذاشته بود.
[همان] کشته ی اشک ها و آقای خاندان، یاری شده با نصرت الهی در روز بازگشت (رجعت). کسی که عوض داده شد در برابر شهادتش به اینکه امامان از نسل اویند و شفا در تربتش باشد و پیروزی با او در بازگشتش، و جانشینان از ذریه اویند پس از قائم ایشان و غیبت او، تا اینکه تنها ماندگان را دریابند و خون ها را خونخواهی کنند و خدای جبّار را خشنود سازند و بهترینِ یاران باشند، درود خدا بر ایشان با رفت و آمد شب و روز.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
مژده ای دل که دگر سوم شعبان آمد

پیک شادی ز بر حضرت جانان آمد

مژده ای دل که برای دل غمدیده ما

هدهد خوش خبر از نزد سلیمان آمد

میلاد امام حسین(ع) مبارک
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیه الله آمد
با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین
یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

میلاد امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و حضرت امام سجاد (ع) بر همه دوستداران ایشان مبارک باد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
اعیاد فرخنده شعبانیه، مصادف با ایام ولادت با سعادت حضرت امام حسین، حضرت امام زین العابدین و حضرت ابا الفضل العباس علیهم السلام را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الأعظم مهدی موعود ارواحنافداه و مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
0
0