۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۴۶۶۰۴

قرائت دعای کمیل از جوار بارگاه رضوی در قاب تلویزیون

قرائت دعای کمیل از جوار بارگاه رضوی در قاب تلویزیون
مردم ولایت مدار استان خراسان رضوی با قرائت دعای کمیل از جوار بارگاه رضوی از طریق شبکه استانی زائر ثامن الحجج شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با شیوع کرونا در کشور، تولیت آستان قدس رضوی برای صیانت از سلامتی زائران حرم رضوی اقدام به تعطیلی موقت بارگاه مطهر رضوی کرد اما برای بهره مندی زائران، مجاوران و دلدادگان به ثامن الحجج(ع) و اهل بیت(ع) ویژه برنامه هایی را از جوار این بارگاه مقدس از طریق رسانه ملی، استانی و تی وی رضوی تدارک دیده است.

بنا براین گزارش این آستان مقدس از زمان شیوع بیماری کرونا در مشهدالرضا(ع) اقدام به فعالیت های مختلف برای خدمت رسانی به مردم و مقابله با کرونا داشته است.

این گزارش می افزاید، با تعطیلی حرم رضوی توفیق زیارت از مردم ولایت مدار مشهد و دیگر شهرهای کشور سلب شد اما خادمان رضوی امکان بهره مندی مردم از فیض زیارت را از طریق رسانه های ارتباطی فراهم آوردند تا در این بحران مردم بتوانند با توسل به حضرتش از فضای ملکوتی حرم رضوی بهره مند شوند.

بنابراین گزارش، آستان قدس رضوی با برگزاری ویژه برنامه سال تحویل و در ادامه ویژه برنامه اعیاد شعبانیه از جوار بارگاه رضوی در رسانه ملی، استانی و تی وی رضوی مهمان خانه های مردم بود و مردم در خانه های خود زائر رضوی شدند.

قرائت دعای کمیل در شب های پنج شنبه در جوار بارگاه رضوی از جمله ویژه برنامه هایی است که هر هفته عاشقان اهل بیت را مهمان بارگاه رضوی می کند اما امروز که این توفیق سلب شده است، پنجشنبه شب مردم در خانه های خود مهمان بارگاه رضوی شده و از طریق شبکه استانی خراسان رضوی دعای کمیل را از حرم رضوی قرائت کردند.

خاطرنشان می شود، ویژه برنامه های حرم رضوی از دیگر شبکه های رسانه ملی از جمله شبکه افق و شبکه قرآن و معارف اسلامی نیز پخش می شود./864/پ310/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
سلام بر آقای خوبی ها آقا امام رضا علیه السلام
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏
وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ
صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏
0
0
مژگان طاهری
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه
و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد
درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
0
0