۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۷۲۴۸۵

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
شاه حافظ منافع آمریکا بود حتی در سومالی!، بانوی معلول مشهدی صاحب موتور جدید شد، تلاش جهادگران برای ساخت فاز دوم کارخانه تولید واکسن کرونا، تسلیم استیضاح وزیر اقتصاد به هیئت رییسه مجلس بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، شاه حافظ منافع آمریکا بود حتی در سومالی!، بانوی معلول مشهدی صاحب موتور جدید شد، تلاش جهادگران برای ساخت فاز دوم کارخانه تولید واکسن کرونا، تسلیم استیضاح وزیر اقتصاد به هیئت رییسه مجلس بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

شاه حافظ منافع آمریکا بود حتی در سومالی!

کانال تلگرامی تونل زمان درباره اظهارات شاه در روزنامه اطلاعات ۱۱ دی ۱۳۵۶ که گفته بود ایران در مقابل تجاوز به سومالی بی‌اعتنا نمی‌ماند نوشت:

 پهلوی با سرمایه مردم در جنگ‌های بی‌ارتباط با امنیت ایران و مرتبط با اهداف آمریکا مشارکت می‌کرد، در حالی که بیش از نیمی از  مردم ایران در فقر و بیسوادی کامل بودند.

 

بانوی معلول مشهدی صاحب موتور جدید شد

علی رنجبر طی توییتی نوشت: بعد از انتشار خبر به سرقت رفتن موتورسیکلت بانوی معلول مشهدی با پیگیری حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس یه موتور سیکلت جدید خریداری ؛ مناسب سازی و تحویل ایشون شد

 

 

 

 

تلاش جهادگران برای ساخت فاز دوم کارخانه تولید واکسن کرونا

حجت‌الله نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با انتشار عکسی در توییتر  نوشت: دوستان ما در حوزه عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام بدون از دست دادن حتی یک دقیقه وقت، در حال ساخت فاز دوم کارخانه تولید واکسن کرونا هستند.

 با بهره برداری از فاز دوم، ظرفیت کارخانه به ۱۲میلیون دُز در ماه می‌رسد.

 

 

تسلیم استیضاح وزیر اقتصاد به هیئت رییسه مجلس

احسان ارکانی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: استیضاح وزیر اقتصاد با توجه به اعتراضات شدید مردم و مشکلات اقتصادی نظیر بورس، بدترین رشد اقتصادی، ناکارآمدی بانکها و تورم بیسابقه با ۱۰۲ امضا تسلیم هیات رئیسه شد.

یک هفته است طبق ماده ۲۲۱ آئین‌نامه، منتظر ارجاع توسط هیات رئیسه و رئیس مجلس هستیم.

 


تنظیم خبر به شیوه کارمندان ملکه!

یک کاربر فضای مجازی طی توییتی نوشت: پلیس انگلیس، یک زن را به اتهام "نشستن روی نیمکت در ساحل دریا" بازداشت کرد!

تنظیم خبر به شیوه کارمندان ملکه!

چون BBC هم به دلایل اصلی برخورد قضایی و امنیتی با مجرمان در ایران اشاره نمی‌کند و علت دستگیریها را یک امر مسخره و ساده نشان می‌دهد.

در واقع این زن بخاطر نقض محدودیت‌های کرونایی و حضور در ساحل دریا بازداشت شد!

 

 

بی‌عرضه‌ها را محاکمه کنید

مهدی مهرپور، فعال رسانه‌ای درباره صادرات ایران به قطر در توییتر نوشت: قطری‌ها ۳ سال پیش وقتی تحریم شدند، رسما از ایران خواستند کاری کنند قفسه‌های فروشگاههایشان با اجناس ایرانی پر شود

ما چه کردیم؟ داشتیم همایش برگزار میکردیم، که ترکها جای ما نشستند!

سهم ایران از بازار ۳۰ میلیارد دلاری قطر همان صفر بود که ماند (زیر ۱درصد)

بی‌عرضه‌ها را محاکمه کنید

 

 

سرانجام ۱۲ شرط امریکا برای مذاکره با ایران چه شد؟

یک کاربر فضای مجازی طی توییتی نوشت: از ۱۲ شرط امریکا برای مذاکره با ایران، رسیدیم به یک شرط ایران برای بازگشت امریکا به برجام؛ که رفع همه‌ی تحریم‌ها بود!

اقای ظریف! تیم وزارت خارجه‌ و امنیت‌ملی بایدن تضمین نیست؛ همونطور که امضای کری تضمین نبود.

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات