۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۸۱۴۲۶
سردار قاآنی:

صهیونیست‌ها باید به فکر ترک فلسطین باشند

صهیونیست‌ها باید به فکر ترک فلسطین باشند
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: فلسطینی‌ها باید به فکر ادراه کل فلسطین باشد و رژیم صهیونیستی هم باید به فکر ترک این سرزمین باشد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین در شرایط تحریم  و محاصره توانستند در سه روز اول جنگ غزه تقریبا دو برابر جنگ 22 روزه موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کنند که این موضوع بخشی از اقتدار جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید دست بچه‌های فلسطین و جبهه مقاومت را پر کرد معنایش همین موضوع است که دست این بچه‌ها پر شد و آنها اینگونه خود را نشان دادند و بگونه‌ای مقتدرانه عمل کردند که رژیم صهیونیستی ملتمسانه از کشورهای همراهش خواست که به بچه‌های فلسطینی بگویند جنگ را متوقف کنند اما فلسطینی‌ها شروط خود را عالم کرده و تابع رژیم صهیونیستی این شروط تحمیل نشد دست از چنگ برنداشتند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سنگین‌ترین گلوله‌های فلسطینیان آخرین گلوله‌هایی بود که آنها به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

سردار قاآنی گفت:‌ امروز سراسر عالم به برکت شهدای عالی مقام و شهدای مانند شهید حجازی اقداماتی صورت گرفته که هر روز جبهه مقاومت عمق  بیشتری پیدا کرده و نشان دادیم که مقاومت در هر صحنه‌ای جواب می‌دهد.

وی تصریح کرد: من به عنوان کسی که در کنار جبهه مقاومت هستم می‌گویم که گذشت زمانی که رژیم صهیونیستی می‌خواست با سلاح و تیر و تفنگ بچه‌های فلسطینی را از پا درآورد چرا که فلسطینی‌ها عمده این امکانات گسترده‌ای را آنها استفاده کرده‌اند در سرزمین‌های خود تولید می‌کند.

وی گفت: 3 هزار موشکی که فلسطینیان به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند تولید شده در این جغرافیا است.

وی افزود: پیام مقاومت فلسطین و مقاومت بین‌المللی از هم اکنون به بعد آن است که باید فلسطینیان برنامه‌ریزی‌های لازم برای اداره کل سرزمین فلسطین اعم از سرزمین 1948، سرزمین 1967 و سرزمین غزه داشته باشند و از هم اکنون باید به سمت اداره سرزمین برای همه فلسطینیان بود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بلا تردید باید برای زمانی که کنترل سرزمین‌های اشغالی را به فلسطینیان واگذار کند و اداره‌اش از اختیار آن خارج شود فکر کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم که صهیونیست‌ها قبل از آنکه خانه‌هایشان که در اروپا و آمریکا فروختند و به سرزمین‌های اشغالی آمدند به آنجا بازگشته و قبل از آنکه این خانه‌ها گران شود آنجا را بازسازی کند.

وی افزود: خیلی از تأسیسات زیربنایی در سرزمین اشغالی در دسترس موشک‌های فلسطینی بود و می‌توانستند مورد اصابت قرار دهد اما این کار را نکردند زیرا زمان طولانی نمی‌برد که فلسطینی‌ها از این تأسیسات استفاده کنند.

وی گفت: فلسطینی‌ها باید به فکر ادراه کل فلسطین باشد و رژیم صهیونیستی هم باید به فکر ترک این سرزمین باشد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
ان شاالله نابودی رژیم اشغالگر قدس
ان شاالله هر چه زودتر شاهد نابودیش باشیم
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
بزودی صهیونیست ها از فلسطین به محل های که از انجا امدند فرار خواهند کرد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
ان شاالله هر چه زودتر این صهیونیست های جنایتکار و آمریکا نابود بشن به امید خدا
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
شیر مادرت حلالت واقعا به نازم به تدبیر آقای ما ولایتمان امام خامنه ای که جانشینی شایسته برای سردار عزیزمان حاج قاسم تعیین کردند سردار قاآنی دوست داریم کلامت حقه
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
خدا حاج قاسم رو بیامرزه
کاش بود و میدید چطوری کارهاش داره ثمره خودشو میده
1
0
ناشناس
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
تروریستهای آمریکایی خواهند فهمید که چه غلطی کردند با ترور سردار شهیدمان قاسم سلیمانی، زنده بودن ایشان کم خطرتر بود برای آنها، حالا بابت هر موی سردار سلیمانی یک قاآنی داریم که دمار از تروریستهای عالم در خواهند آورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
امام راحل فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
دورد خدا برشما سپاه اسلام و بازوان پرتوان ولایت فقیه
0
0
سهرابی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
وقتی حرفهای مردان میدان را می شنویم احساس غرور و شکوه می کنیم
0
0
صولتی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
با سلام ، ماشاالله به جناب سردار قاآنی عزیز ، و تیم همراه ایشان ، روح ملکوتی شهدا امام شهدا مخصوصا روح پاک سردار حاج قاسم سلیمانی از این گفته ها که به عمل انشاالله تعالی نزدیکتر می شود شادتر خواهد شد .
0
0
باقریان
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
رهبر انقلاب همواره تاکید کردند که صهیونیست‌ها جز زبان زور چیزی نمی‌فهمند،‌ فلسطینی‌ها باید با افزایش قدرت و مقاومت خود، جنایتکاران را به تسلیم شدن و توقف اقدامات وحشیگرانه خود مجبور کنند.
مسلمانان و مردم منطقه باید قوی شوند و این غده سرطانی ساخته غرب را از منطقه حذف کنند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
به صهیونیست ها توصیه میکنیم

۲۰ سال پیش قدرت فلسطینی ها را با امروز مقایسه کنید
سلاح سنگ تبدیل به سلاح موشک شده است

تا بهتر درک کنید که به زودی باید بروید
0
0