۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۱۳۹۱۷

شبکه‌سازی برای آماده شدن اساتید و دانشجویان همیار جهت مقابله با هجوم فرهنگی

شبکه‌سازی برای آماده شدن اساتید و دانشجویان همیار جهت مقابله با هجوم فرهنگی
معاون فرهنگی دانشگاه تهران برنامه اردویی در تابستان ویژه اساتید و دانشجویان طراحی کردیم که خروجی آن، شبکه‌سازی برای آماده شدن اساتید و دانشجویان همیار جهت مقابله با هجوم فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، هادی بهرامی احسان در اولین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه تهران، با نشانه‌شناسی و تحلیل هجوم سازمان‌یافته و مدیریت‌شده فرهنگی که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و سایر بسترها علیه جامعه اجرا می‌شود، به طراحی برنامه‌های فعالانه برای مواجهه دانشگاه‌ها با این هجوم تاکید کرد و گفت: در حال پیگیری یک مدل مدیریت محتوایی و معرفتی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران هستیم.

وی نقش اساتید را در میدان مواجهه با هجوم فرهنگی، یک نقش بی‌بدیل دانست و گفت: برنامه اردویی فشرده معرفتی در تابستان ویژه اساتید و دانشجویان طراحی کرده‌ایم که خروجی آن، شبکه‌سازی برای آماده شدن اساتید و دانشجویان همیار جهت حضور در عرصه مقابله با هجوم فرهنگی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: امر به معروف و نهی از منکر را یک فرآیند تربیتی می‌دانیم و معتقدیم عمل به این فریضه باید بر اساس سیره پیامبر (ص) و ائمه معصومین علیهم‌السلام انجام شود.

ارسال نظرات