۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۲۰۰۶۸
امام جمعه پرند:

عامل این ویرانگری ها، فضای‌مجازی رها شده است

عامل این ویرانگری ها، فضای‌مجازی رها شده است
حجت الاسلام کاظمی گفت: در این مدت از طرف فضای مجازی دشمن به مردم و کشور وارد شد، اختصاص به این ایام ندارد؛ سال‌هاست که دشمن با حکمرانی مجازی در ایران اسلامی فتنه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تهران، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی، امام جمعه شهر پرند با اشاره به ضرورت روشنگری و تبیین مسائل از سوی خواص جامعه ابراز کرد: سکوت برخی خواص باعث شدت گرفتن فتنه و این نوع آشوب ها می‌شود و اغتشاشات و هتک حرمت ها تا جایی ادامه پیدا کرده که زن بارداری در قم سقط جنین می‌کند. در این زمان برخی کسانی که باید عمار انقلاب باشند و در راه ولایت شب و روز روشنگری کنند، سکوت کرده‌اند.

امام جمعه شهر پرند اظهار داشت: آسیبی که در این چند روز از طرف فضای مجازی دشمن به مردم و کشور وارد شد، اختصاص به این ایام ندارد؛ سال‌هاست که دشمن با حکمرانی مجازی در ایران اسلامی فتنه می‌کند. در فتنه سال ۸۸ با توییتر و فیس‌بوک، بعد از آن فتنه ایی توسط کانال های تلگرام و در ماجرای این چند روز اخیر هم با اینستاگرام و واتس‌آپ ایجاد فتنه کردند. خدا را شاکریم که حداقل با این همه هزینه‌ای که بر کشور به سبب کم کاری آقایان و فتنه دشمن تحمیل شد شورای عالی امنیت ملی، به‌صورت موقت این دو بدافزار را مسدود کرد.

حجت‌الاسلام کاظمی در ادامه افزود: فیلتر بهترین‌ راه نیست اما فعلا تنها گزینه است؛ آقایان مسئول بروید سراغ شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی تا راه نفوذ و فتنه گری مجازی دشمن را ببندید. سبک زندگی مردم با این ابزارهای صهیونیستی کم آسیب ندیده است که حالا به سبب این فتنه تازه و اغتشاشات، مال و جان مردم نیز به خطر افتاده است.

امام جمعه شهر پرند در ادامه با انتقاد از عملکرد مسئولین فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد: هیچ انسانی از این اغتشاشات و شیشه شکاندن‌ها و بانک آتش زدن‌ها و آدم‌کشتن‌ها خوشحال نیست، پس لازم است تا مسئولین امر به صورت فوری راه های فتنه گری دشمنان علیه این ملت شریف را ببندند و نگذارند روح و روان و جسم و معیشت مردم بیش از این نابود شود.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: چند روز است که کسب و کار مردم به خاطر یک عده اغتشاشگر بی‌وطن تعطیل و ده‌ها آمبولانس و اتوبوس آتش زده شده است؛ چند هم‌وطن بی‌گناه توسط منافقین و ضد انقلاب کشته شدند. اموال عمومی آسیب دیده، افکار عمومی هم آسیب دیده، پلیس را آتش زدند و بسیجی را شهید کردند، بچه‌های مظلوم را یتیم کردند، قطعا عامل بخش زیادی از این ویرانگری‌ها فضای مجازی رها شده است که دشمن از آن سوءاستفاده نموده و این آسیب ها را بر کشور عزیزمان تحمیل کرده است. دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که مسئولین یک‌بار برای همیشه تکلیف‌ فضای مجازی دشمن را مشخص کنند؟

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: برای اولین بار بعد از گذشت چهل سال شخصی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل رفته است که سخنان رهبر معظم انقلاب را درباره تمدن نوین اسلامی می‌گوید و عکس شهیدی را بالا میبرد که بیشتر از زمان زنده بودن برای سران استکبار جهانی و صهیونیست ها کابوس شده است.

حجت‌الاسلام کاظمی در پایان با اشاره به فصل الخطاب قرار دادن سخنان رهبری اظهار داشت: اینکه رییس جمهور محترم قبل از سفر به دیدار حضرت آقا می‌روند و در هواپیما با بغض از سردار شهید قاسم سلیمانی حرف می‌زنند و به شهید گرانقدر متوسل می‌شوند و در سازمان ملل از عدالت و نظم نوین جهانی که همان حرف حضرت آقاست سخن می‌گویند باید درس ولایت‌مداری گرفت و فصل الخطاب قرار دادن سخنان رهبری را تبیین و روشنگری کرد.

ارسال نظرات