۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۲۵۴۱۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

بصیرت‌ افزایی، توطئه‌ها را خنثی می‌کند / راه شهید سلیمانی ادامه دارد

بصیرت‌ افزایی، توطئه‌ها را خنثی می‌کند / راه شهید سلیمانی ادامه دارد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه مردم در حماسه ۹ دی دشمنان را نا امید کردند، گفت: بصیرت ۹ دی چشمه ای جوشان از درون مردم بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در اولین جلسه برگزاری یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت شهرستان ورامین که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد ؛ خاطر نشان کرد: ایام حماسه ۹ دی مناسبت مهمی است که باید به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود ، چرا که اهمیت حماسه ۹ دی بر کسی پوشیده نیست و امسال از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: ۹ دی ۸۸ بود که مردم آمدند و در دفاع از ولایت بساط فتنه را جمع کردند و این روز جلوه و تجلی ولایتمداری بود ، سالگرد حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه دشمن به بهانه‌های مختلف جایگاه ولایت را هدف گرفته است ، به ۱۳ دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و عنوان کرد: همه باید بدانیم که حاج قاسم ذوب و فانی در ولایت بود و باید این مهم را در نظر داشته باشیم ، امروز همه با هر گرایش سیاسی و جناحی اذعان دارند که حاج قاسم از نظر رشادت و ایثار و ولایتمداری بی بدیل بود.

لازم به ذکر است که در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌های تأثیر گذار پیش بینی برنامه‌های مناسب یوم الله ۹ دی داشته و در جلسات آتی ارائه کنند.

ارسال نظرات