۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۳۱۷۵۰

کلاس مداحی حاج منصور ارضی و حجت‌الاسلام میرزامحمدی

کلاس مداحی حاج منصور ارضی و حجت‌الاسلام میرزامحمدی
معاونت آموزشی موسسه قدیم‌الاحسان دوره‌های آموزشی مداحی را اردیبهشت‌ماه و خردادماه با تدریس حاج منصور ارضی و حجت‌الاسلام میرزامحمدی و دیگر اساتید برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محمود ژولیده، معاون آموزش موسسه قدیم‌الاحسان در گفت‌وگویی اظهارداشت: این معاونت دوره‌های آموزشی عالی و ابتدایی مداحی را اردیبهشت‌ماه و خردادماه تدارک دیده است.

حاج منصور برای جوانان تدریس می‌کند

وی افزود: دوره عالی برای جوانان ۱۸ تا ۳۰ سال مشروط بر استعدادیابی و ظرفیت سنجی هنری به صورت بلند مدت تدارک دیده شده است که از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. این دوره با تدریس حاج منصور ارضی و حجت‌الاسلام میرزامحمدی و دیگر اساتید برگزار می‌شود.

دوره ابتدایی برای نونهالان و نوجوانان

ژولیده گفت: دوره ابتدایی برای نونهالان و نوجوانان ۸ تا ۱۶ ساله پیش‌بینی شده است که برای این دوره مربیان مجرب دعوت خواهند شد. این دوره به صورت کوتاه مدت از خردادماه آغاز می‌شود.

معاون آموزش موسسه قدیم‌الاحسان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت پاسخ سوالات خود می‌توانند در شب‌های ماه رمضان در صحن مسجد ارک حضور پیدا کنند.

روش ثبت‌نام

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید نام و نام خانوادگی، سن و شماره همراه خود را به شماره ۰۹۰۳۱۷۶۱۶۷۴ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

ارسال نظرات