۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۳۱۷۷۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دستگاه قضایی باید با جرایم مشهود برخورد قاطع کند

دستگاه قضایی باید با جرایم مشهود برخورد قاطع کند
کرمانشاه ـ آیت الله علما بر ضرورت حفظ ارزش ها تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی باید با جرایم مشهود برخورد صریح و قاطع نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار پرویز توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با آیت الله علماء، بر لزوم حفظ ارزش ها تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: با هنجار شکنانی که نسبت به  ارزش ها بی حرمتی می کنند قاطعانه برخورد شود و اجازه ندهید دل مؤمنین و خانواده معظم شهدا، به درد آید زیرا موضوع حجاب فریضه الهی است و هم به عنوان قانون مطالبه عموم مردم متدین و انقلابی است.

وی افزود: فریضه حجاب موضوعی است که اجرای آن درخواست قاطبه مردم است، لذا با گروه اندکی هنجار شکن که قصد مسموم نمودن فضای معنوی شهر خصوصا در ماه مبارک رمضان را دارند باید به صورت قاطع برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری بر این باورند که حقیقت قضیه این است که زنِ با شرف و با استعداد ایرانی با حجاب اسلامی یکی از بزرگترین و مهمترین ضربه ها را به ادعاها و دروغ های تمدن غربی زده و در بیش از چهل سال گذشته و در میدان های مختلف موفق و اثرگذار بوده است همواره با رعایت حجاب خود خار چشم دشمنان خواهند بود./1400/

ارسال نظرات