۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۹۳۶۱۳
همزمان با 9 دی؛

ویژه نامه تحلیلی بشارت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت سالروز حماسه باشکوه 9 دی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ها، ویژه نامه بشارت با موضوعات گوناگون در این زمینه منتشر شد.
ويژه نامه بشارت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به مناسبت سالروز حماسه باشکوه 9 دی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ها، ویژه نامه بشارت با موضوعات گوناگون در این زمینه منتشر شد.

 

بیست جمله طلایی، 9دی و فتنه، لبیک یا حسین(علیه السلام)، 22 گناه نابخشودنی، هتک آبروی نظام جمهوری اسلامی در مقابل ملت های دیگر، امیدوار کردن جبهه دشمنان، تلاش برای قرار دادن مردم در مقابل نظام اسلامی و ایجاد هزینه و زحمت برای کشور و مردم و بیزاری نجستن از آشوبگران برخی از مطالب درج شده در این ویژه نامه را تشکیل می دهد.

 

در ستونی از این نشریه آمده است: گناه بزرگ فتنه گران در سال 88 این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوییم این ها یک شبهه ای، خدشه ای در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش برای نظام اسلامی مطرح کردند، این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه ما موجود است.

 

رهبر معظم انقلاب گناه فتنه گران سال 88 را نابخشودنی می دانند. ایشان طی چهار سال گذشته بارها به تشریح خطا و گناه فتنه گران در سال 88 پرداخته اند. پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی مجموعه این گناهان را در اینفوگرافیک(22 گناه) برگرفته از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای تهیه و منتشر کرده است.

 

در ستون بیانات رهبرم معظم انقلاب می خوانیم: حادثه نهم دی یک حادثه عجیبی است؛ به خاطر دلبستگی مردم به نظام بود. این ها نشان دهنده اعتماد مردم است. متأسفانه شنیده می شود همین طور در اظهارات مصلحت جویانه، مکرر می گویند: آقا اعتماد از دست رفته مردم را برگردانید! کدام اعتماد از دست رفته؟! مردم به نظام اعتماد دارند، نظام را دوست دارند، از نظام دفاع می کنند.

 

یکی از خصوصیاتی که در حادثه 9 دی هست، که باز آن را کاملا به حوادث انقلاب نزدیک می کند، مسأله عاشورا است. یعنی در حوادث ابتدا انقلاب هم محرم پیش آمد و امام آن نکته عظیم عجیب تاریخی را بیان کردند: ماهی که خون بر شمشیر پیرور است.

 

آن کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران، در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند، آن ها بخشی از ملت نیستند؛ افرادی هستند یا ضد انقلاب صریح، یا کسانی که بر اثر جهالت خود، بر اثر لجاجت خود، کار ضد انقلاب را می کنند؛ ربطی به توده مردم ندارند.

 

مردم ما در مقابله با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خود جوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه این است که این مردم بیدارند، هشیارند.

 

گفتنی است، ویژه نامه بشارت با صاحب امتیازی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب در دو صفحه رنگی چاپ و منتشر شده است./9458/ن601/ق

ارسال نظرات