۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳
کد خبر: ۲۴۱۵۹۱

ادامه واکنش‌ها به هدف قرار دادن نیروهای حزب الله از سوی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ حمله رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله لبنان در منطقه القنیطره سوریه واکنش شخصیت‌‎ها و گروه‌های گوناگون را برانگیخت.
حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حمله رژیم صهیونیستی به گروهی از نیروهای حزب الله لبنان واکنش شخصیت‌ها و گروه‌های منطقه را برانگیخت.

 

در همین راستا جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس حمله رژیم صهیونیستی به فرماندهان حزب الله لبنان در قنیطره را محکوم کرد.

 

حماس در بیانیه خود با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تهدیدی برای کل منطقه است تاکید کرد که اسرائیل برای پنهان کردن شکست‌های دست به این اقدامات می‌زند.

 

همچنین گردان‌ ناصر صلاح الدین که در غزه فعال است با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از هرگونه پاسخ حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

 

گردان‌های ناصر صلاح الدین تاکید کردند که خون شهدای «القنیطره» بر وحدت مقاومت از فلسطین تا لبنان و تا ایران تاکید کردند.

 

این گروه مقاومت در ادامه بیانیه‌اش تصریح کرد که دشمن صهیونیستی چیز جز زبان زور را متوجه نمی‌شود و باید مقاومت به آن پاسخ دهد.

 

 

رقیب انتخاباتی نتانیاهو: حمله به نیروهای حزب الله دارای اهداف انتخاباتی است

 

یواو گالانت کاندیدای انتخابات کنست تاکید کرد که حمله اخیر به حزب الله دارای اهداف انتخاباتی است.

 

 

وی افزود: نتانیاهو با اهداف انتخاباتی دستور حمله داده و در سال ٢٠١٢ هم یک بار دست به چنین اقدامی زده بود.

 

 گالانت با انتقاد از این اقدام نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد که نتانیاهو با اقدامات نظامی به دنبال تغییر نتیجه انتخابات است.

 

 

وزیر اطلاع رسانی سوریه: برخی کشورهای عربی هدف قرار گرفتن نیروهای حزب الله را جنش گرفته اند

 

 

عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی دولت سوریه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حمله اخیر به حزب الله اشتباه جدیدی را مرتکب شده است.

 

الزعبی تصریح کرد که جبهه‌ها علیه رژیم صهیونیستی متعدد است و سلاح مقاومت همیشه به سوی اسرائیل خواهد ماند.

 

وی تاکید کرد که برخی از کشورهای عربی هدف قرار گرفتن نیروهای مقاومت را جشن گرفته اند.

 

 

تلوزیون رژیم صهیونیستی: حزب الله عملیات قنیطره را بی پاسخ نمی‌گذارد

 

کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله هیچ‌گاه عملیات حمله به قنیطره را بدون پاسخ نمی گذارد، هرچند این حمله در خاک سوریه صورت گرفت.

 

 

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هنوز نوع سلاح به کار گرفته شده در عملیات نظامی رژیم صهیونیستی به قنیطره فاش نشده است.

 

 

کارشناس لبنانی: حزب الله به زودی تجاوز رژیم صهیونیستی را پاسخ می‌دهد

 

«حکم امهز» کارشناس لبنانی مسائل راهبردی با اشاره به حمله هوایی عصر یکشنبه بالگردهای رژیم صهیونیستی به شهرک «قنیطره» سوریه و شهادت شماری از رزمندگان مقاومت اسلامی، با بیان اینکه مواضع «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان در مصاحبه با تلویزیون المیادین خشم و عصبانیت صهیونیست‌ها را برانگیخته است، گفت: رسانه‌های عربی و غربی مصاحبه اخیر سید نصر الله را بیانگر توان بالای مقاومت اسلامی در ورود به داخل خاک فلسطین اشغالی و ناکارآمدی گنبد آهنین اسرائیل ارزیابی کردند زیرا حزب الله علاوه بر موشک‌های «فاتح 110» انواع دیگری در اختیار دارد. چنین امری روحیه صهیونیست‌ها را پایین آورده است.

 

 

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان اینکه « حزب الله بزودی پاسخ این عملیات اسرائیل را خواهد داد»، اظهار داشت: پاسخ حزب الله بسیار کوبنده و طی چند ساعت آینده خواهد بود. زیرا طرف اسرائیلی گمان می‌کند که حزب الله هم اکنون در چند جبهه از جمله در تحولات سوریه و عراق و حتی در داخل لبنان در رویارویی با تکفیری‌ها مشغول است ولی غافل از این است که حزب الله هیچ گاه از جبهه دشمن صهیونیستی غفلت نخواهد شد.

 

 

وی افزود: آن گونه بنده اطلاع دارم کادرهای اصلی و فرماندهان نظامی اصلی حزب الله در مرزهای جنوبی لبنان مستقر هستند و پایگاه‌های خود در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی را ترک نکرده‌اند و حتی اجازه ترک آن پایگاه‌ها را ندارند. نیروهایی که در سوریه مشغول جهادند از نیروهای جدید و غیرکلیدی مقاومت اسلامی هستند./983/ب904/ک

ارسال نظرات