۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۲۴۵۶۴۲
نماینده پارلمان لبنان:

توانمندی تسلیحاتی حزب الله مانع از حمله اسرائیل به لبنان شده است/ عملیات شبعا همه معادلات را تغییر داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان با تأکید بر وجود همکاری بین رژیم صهیونیستی و جبهه النصره، گفت: عملیات شبعا همه معادلات را تغییر داد.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان و عضو فراکسيون مقاومت اسلامي لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان امروز در مراسمی که از سوی حزب الله در البازوریه برگزار شد، با تأکید براینکه دیگر بر همگان واضح است که بحران سوریه جنگ رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت است، خاطرنشان: روابط لجستیک، سیاسی، امنیتی و تسلیحاتی جبهه النصره با رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست.

 


وی افزود: مقاومت اسلامی لبنان بهترین شرایط خود را در مواجهه با رژیم صهیونیستی تجربه می‌کند. به گونه ای که عملیات اخیر حزب الله در مزارع شبعا معادلات پس از جنگ سی و سه روزه سال 2006 را نیز تغییر داد و به رژیم صهیونیستی ثابت کرد که مقاومت توانایی بازداری رژیم صهیونیستی از تجاوز به لبنان را دارد.

 

این عضو ارشد حزب الله، تقویت توانمندی تسلیحاتی و سیاسی مقاومت را موجب ناتوانی اسرائیل در حمله به لبنان برشمرد و اظهار داشت که حزب الله لبنان توانست با شرکت در جلسات گفت‌وگو با سایر احزاب سیاسی میزان تنش در کشور را کمتر کند.

 

الموسوی گفت: تصمیم حزب الله و جریان المستقبل در جلسه اخیر گفت‌وگوها مبنی بر پاکسازی خیابان ها از شعارها و پلاکاردهای حزبی اقدام سازنده ای است که می‌توان آن را در راستای کاهش بحران تفسسیر کرد.

 

 

وی تکفیری‌ها را اقلیتی ناچیز در جهان اسلام دانست و گفت: در صورتی که کشورهای غربی و عربی به حمایت از جریان‌های تکفیری نبپردازند، تندروها توانایی ادامه حیات در منطقه را نخواهند داشت. کسانی که به داعش و جبهه النصره اجازه دادند که به جنایتگری بپردازند رفته رفته تاوان کارهای خود را می‌پردازند، اتفاقات فرانسه نیز از مصادیق این امر است./983/ب902/ک

ارسال نظرات