۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۶۸۶۲۹
نماینده لبنانی:

ملت لبنان از مسوولان خود تطابق حرف و عمل را انتظار دارند

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جمعیت الوفاء و المقاومة لبنان از مسوولان سیاسی این کشور خواست تا برای انتخاب رییس جمهور به یک مشارگت همگانی در عمل دست پیدا کنند.
حسن فضل الله، نماينده مجلس لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حسن فضل الله نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون الوفاء للمقاومة در سخنرانی خود در مراسم یادبود شهید رحیل علی احمد، که از سوی حزب الله برگزار شد به تشریح اوضاع داخلی لبنان پرداخت و مخالفان داخلی را مسوول تعطیلی دولت دانست.


وی به پیامدهای ناگوار استمرار تعلیق موسسات دولتی اشاره و تصریح کرد: این تعطیلی موجب نابودی ارکان نظام سیاسی در کشور می‌شود و تمام طرف‌های سیاسی برای جلوگیری از این مساله باید در مشارکتی همگانی لبنان با انتخاب رییس جمهور را از این بحران کنونی خارج کنند.


نماینده پارلمان لبنان به جریان مشکل آفرین در کشور پرداخت و گفت: حامیان جریان 14 مارس با هیچ حزب و گروهی به توافق نمی‌رسند و حاضر به مشارکت در هیچ اقدام سودمندی برای کشور نیستند.


حسن فضل الله در این مراسم که در حسینیه شهر عیتا الجبل لبنان برگزار شد، همراهی حرف و عمل را از مسوولان کشوری خواستار شد و بیان کرد: مسوولان سیاسی به بیان مشارکت خود در رسانه‌ها می‌پردازند اما در زمنیه عمل اقدامی انجام نمی‌دهند./1321/ب902/د

ارسال نظرات